گلزنان صنعت نفت پس از پیروزی برابر نساجی، به تمجید از ادسون تاوارس، سرمربی جدید تیم خود، پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.
سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر پیش از شروع بازی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو زورگیر حرفه‌ای در جنوب تهران خبر داد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
مجتبی حسینی پس از دو سال حضور در پیکان، حالا در فصل جدید چالش جالبی را در اراک دنبال خواهد کرد.
مارتین هارنیک، مهاجم سابق تیم ملی اتریش، دو سال پس از خداحافظی از فوتبال حرفه‌ای موفق شد رکوردی 41 ساله را در اوبرلیگای هامبورگ ثبت کند.
معاون وزیر ورزش گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارت خانه واگذار شده اند که هنوز نامشان مشخص نیست.
باوجود حساسیت زیاد بازی دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا در لیگ اسپانیا و برخوردهای شدید، دو باشگاه رفتارها و اقدامات حرفه‌ای و انسان دوستانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نیز نتوانستند جلوی شکست این تیم را بگیرند.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
مدیرتیم فوتبال پیکان اخبار منتشر شده درباره مذاکره با باشگاه استقلال درباره دو بازیکن خودروسازان را تکذیب کرد.
کمیته انضباطی لیگ حرفه‌ای فوتبال فرانسه از محرومیت یک جلسه ای ستاره برزیلی پاریس خبر داد.
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
خبرنگاران بیشتری نسبت به روز گذشته نشست مطبوعاتی دو ملی‌پوش فوتبال ایران را پوشش دادند.
جواد نکونام و مسعود شجاعی با حرفهای انگیزشی و مثبت به استقبال جام جهانی رفته‌اند.
رئیس مسترز پاریس درباره نسل‌های کنونی تنیس حرفه‌ای مردان جهان مطالبی بیان کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.
شاخص کل در غیاب نماد‌های بزرگ بازار امروز منفی کمی را به نسبت روز‌های گذشته خورد و با اُفت ۰.۰۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۰ واحدی رسید و شاخص کل هموزن نیز با اُفت ۰.۱۹ درصدی تا ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۸۳ واحد پایین آمد. شاخص کل و شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهند کرد؟
روز گذشته در حالی مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار شد که موضوع تفکیک دو وزارتخانه صنعت و بازرگانی به موضوع روز محافل خبری و فعالان صنعتی و معدنی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ