مدیرتیم فوتبال پیکان اخبار منتشر شده درباره مذاکره با باشگاه استقلال درباره دو بازیکن خودروسازان را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران و بازیکنان بایرن مونیخ از درخواست توماس توخل برای جذب هافبک جدید ناراحت هستند.
بازیکن استقلال گفت که نکونام تمام توانش را در بازی ها می گذارد و انتظار همین کار را از بازیکنان دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هدف بازیکنانم این بود که تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهند.
رضا عنایتی می‌گوید فشردگی شدیدی مسابقات کار را برای بازیکنان سخت کرده است.
سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است اما باید بگویم تمام بازیکنانم در یک سطح هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
عزیز فریسات می‌گوید اگر حمایت‌ها از استقلال ملاثانی بیشتر شود جای دوری نمی‌رود، چراکه دلخوشی مردم ملاثانی به فوتبال و همین تیم است.
هافبک پیکان معتقد است تمام بازیکنان جوان این تیم در یکی، دو فصل آینده تبدیل به ستاره‌های لیگ برتر می‌شوند.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
سرمربی فولاد برد مقابل الفیصلی را به هواداران و بازیکنان این تیم تقدیم کرد.
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
بازیکن تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان با تمام وجود برای سربلندی نام ایران، پرچم و مردم تلاش می‌کنند.
رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.
هری کین، مهاجم تاتنهام، معتقد است که تاثیر مثبت ارلینگ هالند روی تمام بازیکنان لیگ برتر مشهود است.
توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از شکست برابر ساوتهمپتون از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
بهادری جهرمی گفت: پیرو گزارشی که وزیر ورزش در خصوص وضعیت وجود نجات غریق و عملیات امدادی برای سواحل شمالی دادند مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت تقویت این تجهیزات در نظر گرفته شد.
حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه‌ای بعد نیز زمین لرزه‌ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.  رویدادی که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تا این لحظه، خوشبختانه خسارت خاصی در پی نداشته است.
از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ