الهلال آماده است تا روز سه‌شنبه به صورت رسمی انتقال لیونل مسی به این باشگاه را اعلام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرنگی‌کاران روسیه پیش از حضور در مسابقات جهانی اردوی مشترک با ۲ کشور خارجی برگزار می‌کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
برناردو سیلوا هنوز امید خود را برای حضور در بارسلونا از دست نداده است اما از نظر بارسا، این انتقال با توجه به محدودیت‌های مالی موجود غیر ممکن است.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
منچسترسیتی دیگر امیدی به ادامه حضور برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، ندارد و نیکولو بارلا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
امید حامدی فر به صورت رسمی به اطلاع مدیران استقلال رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد.
تیم ملی سپک تاکرا بانوان ایران در مسابقات جهانی به عنوان سوم دست یافت تا به حضور در بازیهای آسیایی امیدوار شود.
امید عالیشاه قرارداد دو ساله خود را رسما با پرسپولیس امضا کرد.
محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
تیم ملی نوجوانان قطر تنها در شرایطی از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند که ایران با شکستی پرگل برابر کره جنوبی مغلوب شود.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار سات که منچستریونایتد پیشنهادی جدی برای جذب او ارائه کند.
فاطمی امین در مجلس اذعان داشت: بارها گفته ام بازار خودروی ایران بیمار است؛ اگر در سالهای گذشته واردات خودرو آغاز می‌شد، وضعیتمان این نبود.
تسخیر دژ آنفیلد اتفاقی بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23/2022 رخ داد؛ جایی که رئال مادرید با 5 گل پرچم خود را در بندر مرسی ساید به اهتزاز درآورد.
سانتیاگو کانیزارس، گلر سابق تیم ملی اسپانیا، معتقد است که امشب حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان قطعی خواهد شد و معجزه ای در کار نیست.
روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.
روبرت لواندوفسکی امشب برای اولین بار با پیراهن بارسا برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی بارسلوناست. بایرنی ها قطعا باید نگران ستاره سابق خود باشند.
روبرت لواندوفسکی امشب امید اول گلزنی بارسا برابر ویکتوریا پلژن است و این شانس را دارد تا بالاتر از کریم بنزما در رده‌بندی بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.
بارسلونا دیگر امیدی به کاهش دستمزد دو کاپیتان خود ندارد و روی فروش بازیکن تمرکز کرده است.
مدیران بارسلونا امید زیادی به جذب مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، در همین پنجره نقل و انتقالاتی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ