محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوزهای اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
امید عالیشاه در اولین فصلی که کاپیتان نخست سرخ‌ها شد، تمام جام‌های داخلی را بالای سر برد.
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوز‌های اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
دروازه‌بان هوادار انگیزه زیادی برای ادامه روند خوب خود در تیم المپیک دارد.
امید عالیشاه در فصلی که به عنوان کاپیتان اول سرخ‌ها معرفی شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
به لحاظ کیفی پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد و انگیزه های بالای این تیم برای قهرمانی می تواند به بازیکنان تیم کمک کند تا در مقابل نساجی به موفقیت برسد
از بین امید عالیشاه یا جلال علی‌محمدی یک نفر فردا شب کاپ قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر را بالای سر می‌برد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد تا جنگ دو متولی تیم فوتبال امید بالا بگیرد.
مدیر تیم امید بعد از جلسه با مهدی تاج و مهدی محمدنبی پاسخ روشنی درباره وضعیت این تیم نداد!
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: شورای رقابت مسئول اطلاع رسانی مصوبات خودش است و مسئولیت انتشار آن هم با خودش خواهد بود.
سجاد شهباززاده با روحیه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و امیدوار است طلسم گل نزدن‌های او در فصل جاری شکسته شود.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
محققان تأثیر مکمل اسید چرب اُمگا ۳ را بر روی مدل‌های موش مبتلا به بیماری ام اس بررسی کردند.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
سمنان- رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از اعزام ۸۰ ورزشکار ناشنوا به مسابقات قرقیزستان خبر داد و گفت: این مسابقات از نهم اسفند در چهار رشته ورزشی‌با حضور تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد.
سمنان- رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان از اعزام ۸۰ ورزشکار ناشنوا به مسابقات قرقیزستان خبر داد و گفت: این مسابقات از نهم اسفند در چهار رشته ورزشی‌با حضور تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد.
دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، به جماران گفت: مردم با «خدمت بیشتر» امیدواری پیدا می کنند. رفاه، آسایش، پیشرفت و اقتدار موجب امیدآفرینی است؛ «اقتدار» خیلی مهم است؛ اقتدار و جایگاه بالای کشور، امید به وجود می آورد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که سطح بالای اسید اوریک در میانسالی ممکن است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به نوع جدی ضربان نامنظم قلب را در دهه‌های بعدی عمر افزایش دهد.
سرمربی پیشین تیم ملی امید معتقد است که کامران قاسم‌پور در وزن 92 کیلوگرم با سرعتش همه حریفان را جا می‌گذارد، او در 97 کیلوگرم به قدرت بدنی خیلی بیشتری نیاز دارد.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
به نظر می‌رسد این آخرین حضور ابراهیمی در ترکیب تیم ملی فوتبال بود و با توجه به سن بالای این ستاره، او با پیراهن ملی خداحافظی کند. همچنین شاید آخرین فصل بازی باشگاهی او نیز در قطر فرا رسیده است.
هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی خیره کننده و تاریخی فجر سپاسی شیراز مقابل امید وحدت همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ