برخلاف شایعات منتشر شده حول بازگشت هافبک دفاعی اسبق استقلال به لیگ برتر، او در فصل جدید نیز کار را در قطر دنبال خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای گلر دوم خود به دنبال دروازه‌بان تیم ملی امید است.
باشگاه استقلال در اقدامی عجیب ۲ بازیکن خود را به تیم امید تحویل نداد.
صفحه لیگ ملت‌ها متعلق به فدراسیون جهانی والیبال باز هم پستی از امین اسماعیل‌نژاد اشتراک گذاشت.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
سرپرست تیم امید ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه طلسم چندین ساله ناکامی برای رفتن به المپیک شکسته شود.
تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی دوم از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA باز هم فینیکس سانز را شکست داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه با کاشانی و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کرد.
مصدومیت مدافع پیکانی‌ها در بازی با نفت آبادان بدشانسی جدیدی را به مجتبی حسینی تحمیل کرد.
پرسپولیس در بازی با مس کرمان باز هم رکورد خودش را شکست و 21 شوت زد که آمار فوق‌العاده‌ای بود.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
تیم فوتبال سپاهان پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، با کار دیدنی عیسی مرادی روی ارسال تماشایی امید نورافکن به گل تساوی دست پیدا کرد.
امید نورافکن پس از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر با تغییر پستی کاملا متفاوت نسبت به گذشته مواجه شده است.
جردن باروز امشب برای پانزدهمین بار مقابل یک کشتی گیر ایرانی قرار می گیرد و قطعا بازهم از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.
گوئه سونگ چو در عرض سه دقیقه موفق شد باخت دو بر صفر کره جنوبی را با تساوی دو بر دو عوض کند اما در ادامه بار دیگر ستاره غنا این تیم را پیش انداخت.
با وجود گمانه‌زنی های صورت گرفته اما در جلسه امروز هیات رییسه نیز بحثی درباره سرمربی جدید تیم امید مطرح نشد.
«امید» این پرنده شگفت‌انگیز هرسال از غرب دریای خزر وارد ایران می‌شود و در تالاب بین‌المللی فریدون‌کنار زمستان‌گذرانی می‌کند. امید در مسیر ۵هزار کیلومتری کوچ از سیبری تا ایران تمامی چربی ذخیره شده زیر پوست خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل به‌محض رسیدن به مقصد مهاجرتی خود به تغذیه فراوان نیاز دارد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
شهرداری همدان با هفت گل شکست سنگینی را به امید وحدت خراسان تحمیل کرد.
خود حضرات هم می‌دانند که هیچیک از تعهدات طرف آمریکائی ضامن اجرائی ندارند، ولی با اینحال کسی با ثبت شدن آن‌ها در کارنامه این هیأت و کارنامه دولت سیزدهم مخالف نیست بدین امید که برجام به فرجام برسد و باز هم گرفتار امروز و فردا نشود.
گل گهر در سومین فصل امیر قلعه‌نویی باز هم هفته اول لیگ را با پیروزی آغاز کرد.
مربی تیم ملی کاراته گفت: خیلی به تیم جوانان اعزامی امید داریم تا باز هم مثل همیشه کاراته گل سرسبد کاروان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی باشد.
بارش باران در ۵ استان کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ