به گفته عبدی، همان نادیده گرفتن موجب شد تا امیدی که برای اصلاحات شکل گرفته بود تنها پس از چند ماه رنگ ببازد و سرمایه اجتماعی به شدت افول کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد. او با اعلام غیرقانونی بودن مجمع و اینکه به مراجع قضایی شکایت می‌کند، از ادامه حصور در انتخابات انصراف داد.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
این شلیک ساچمه‌ای باعث مصدومیت چهار نفر از این افراد با نام‌های میلاد محمدی، ضعیم موسوی، عباس الهی و میثم سینا شده است.
ویدئویی از شوخی بامزه علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی با عکاس خیابانی در فضای مجازی وایرال شد.
شیوخ طوایف عرب به سید ابراهیم رئیسی در حرم حضرت زینب (سلام‎الله‌علیها) عبای عربی اهدا کردند.
مشاهده سه یوزپلنگ در کنار جاده میامی عباس آباد که در خطر تصادف و انقراض قرار دارند.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
محمود کریمى که در مراسم مناجات خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان حرم امام رضا علیه السلام بخش‌هایی از نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را می‌خواند گفت: «برخی از مسئولین گله کردند که چرا این نامه را میخوانی؟!»
یک عکاس حیات وحش تصاویری قابل توجه و نادر از یک پلنگ سیاه و یک پلنگ خالدار گرفته که با هم جفت هستند.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
کاپیتان سابق رئال و مدافع پاری سن ژرمن رفتار زشتی با عکاس ورزشی بعد از بازی با بایرن داشت.
ابوبکر عباس جوان ۲۳ ساله کنیایی که در جام جهانی وظیفه راهنمایی تماشاگران را بر عهده دارد این روز‌ها به یک چهره محبوب در جام جهانی قطر تبدیل شده است.
محمدرضا احمدی، به سخنان افراطی حسن عباسی در چند هفته اخیر واکنش نشان داد.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
عباسی تاکید کرد که سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای فرزندان مسوولان دام پهن می‌کنند و از آن‌ها در حالی که تکیلا و ویسکی خورده و در پارتی می‌رقصند فیلم می‌گیرند و با تهدیدشان به انتشار فیلم، می‌خواهند که از پدران شان فلان اطلاعات را بیاورند.
روستایی به نام «کوکر» که عباس کیارستمی، کارگردان سرشناس کشورمان سه‌گانه معروفش یعنی «خانه دوست کجاست؟»، «زندگی و دیگر هیچ» و «زیر درختان زیتون» را در این روستا ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ