وزیر خارجه آمریکا در توییتی عنوان کرد که واشنگتن تا زمانی که ایران آماده بازگشت به برجام نباشد، به اعمال تحریم‌ ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: رویکرد کلی واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده است.
وزیر خارجه آمریکا درباره سوءاستفاده ارتش خصوصی «واگنر» از بی‌ثباتی در کشور کودتازده نیجر، هشدار داد.
بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
وزیر خارجه آمریکا از کشورهای سازمان ملل متحد خواست تا از روسیه بخواهند که از باج‌گیری و اخاذی از دریای سیاه دست بردارد!
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که یکی از اهداف سفر وزیر دفاع روسیه به کره‌شمالی، تامین تسلیحات بوده است!
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت که اوکراین جنگنده‌های F-۱۶ را دریافت خواهد کرد، اما این روند چندین ماه طول خواهد کشید.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که دیپلماسی بهترین راه حل برای بحران با ایران است.
یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، روز سه شنبه به وقت محلی به خبرگزاری رویترز گفت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا معافیت تحریمی جدیدی ۱۲۰ روزه‌ای امضا کرده است که به کشور عراق اجازه می‌دهد بهای برق خریداری شده خود را به ایران بپردازد.
وزیر خارجه آمریکا از نشست تازه ناتو به عنوان شاهدی بر اتحاد اعضای این ائتلاف نظامی یاد کرد.
وزیر خارجه آمریکا گفت: در نقطه ای که دستیابی به یک توافق ممکن بود، ایران نتوانست یا نخواست اقدامات لازم را انجام دهد. این امر مربوط به چندین ماه گذشته است.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی در شورای روابط خارجی ادعا کرد: همچنان مایل به یافتن مسیرهای دیپلماتیک با ایران هستیم
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی با اعلام اینکه «آنچه در روسیه رخ داد، یک موضوع داخلی است» گفت: به انجام چیزهایی که پکن دوست ندارد ادامه می‌دهیم.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید روسیه در نهایت باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: واشنگتن بسته کمک جدیدی را به اوکراین ارائه می‌دهد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که در سفر اخیر به چین از این کشور خواسته تا به کره شمالی فشار آورده و پیونگ‌یانگ را ترغیب کند تا از آنچه «رفتار خطرناک» خوانده شده، دست بردارد.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور از طرح صلح چین برای مسئله اوکراین استقبال می‌کند.
وزیر خارجه آمریکا که هم‌اکنون در سفری دو روزه در پکن به سر می‌برد، با رئیس‌جمهور چین دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: گفتگوهای صریح، عینی و سازنده‌ای با همتای چینی‌ خود داشتم.
وزارت امور خارجه آمریکا از هشدار آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به چین درباره حمایت از روسیه در جنگ اوکراین یا کمک به مسکو برای دور زدن تحریم ها خبر داد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ