فابیو کوئنترائو در دفاع از رونالدو گفت که ناکامی این بازیکن در یونایتد به خاطر بدرفتاری کادر فنی بوده و او در رئال می توانست 60 گل بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتقادهای شدید از عملکرد این مربی، او در مصاحبه‌ای از خود دفاع کرده است.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
رضا عنایتی به انتقادهایی که نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.
مارک کوکوریا در انگلیس منتقدان زیادی دارد و برخی او را مقصر اصلی در اخراج بن چیلول برابر رئال مادرید می‌دانند.
گوگوش با انتشار یک استوری اینستاگرامی به انتقاد‌ها پاسخ داده و اعلام کرد که این بیلبورد تبلیغاتی به او ارتباطی ندارد و از همه ابزار‌های قانونی برای شفاف سازی و پاسخگو کردن عاملان این اقدام غیراخلاقی استفاده خواهد کرد.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در واکنش به حملات اخیر اصولگرایان به او نوشت: «روش من در تعامل با مردم ذاتی است؛ نمی‌توانم غیر از این باشم. ما را از خودمان نترسانید! همین هستم که می‌بینید.»
رئال مادرید تی‌وی شب گذشته برنامه‌ای ویژه در مورد داور بازی فینال سوپرجام اسپانیا پخش کرد و انتخاب او برای این بازی حساس را زیر سؤال برد.
به نظر می رسد که رودولفو آروابارنا به پایان کار خود در تیم ملی امارات نزدیک شده و به زودی از سمت خود برکنار می شود.
بعد از پیروزی مقابل لیدز، پپ گواردیولا تعریف جالبی از یکی از بازیکنان خود داشت.
دیه‌گو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتین، چندان موفق حضور لیونل اسکالونی روی نیمکت این تیم نبود.
سرمربی تیم ملی برزیل این روزها با فشارهای زیادی روبروست که او را متهم به استفاده از بازیکنان مصدوم و به خطر انداختن سلامتی‌ آنها کرده اند.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
رودریگو دی پل یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان آرژانتین برابر عربستان بود و از روز گذشته موج انتقادات از او شدت گرفته است.
آنتونی الانگا وینگر جوان باشگاه منچستریونایتد، انتقادات رونالدو علیه جوانان باشگاه یونایتد را می پذیرد و صحبت های تند او را قابل درک می داند.
مهدی ترابی در گفتگو با همشهری روی این موضوع تأکید دارد که در هفته‌های اخیر هیچ انتقادی را بابت عملکردش حس نکرده است
لیونل مسی در مصاحبه با تیک اسپورتس از گونسالو ایگواین دفاع کرد و گفت که انتقادات از او در سال های اخیر غیرمنصفانه بود.
سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به انتقادات پدر حسن یزدانی می‌گوید که نه او 110 کیلو وزن دارد و نه ضربان ملی‌پوش 86 کیلوگرم ایران به 250 رسیده است.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به دفاع از کریستیانو رونالدو در مورد انتقادات پرداخته است.
رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاداتی که از طرز لباس پوشیدن او می شود گفت: من از ساعت ۶ صبح کار می کنم اما بعضی ها فکر می کنند بلد نیستم لباس بپوشم.
10 دقیقه حضور ادن هازارد در بازی برابر سلتا هم کمکی به او نکرد و یک پنالتی را از دست داد. از او در بلژیک همچنان انتقاد می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ