از ژاوی بار دیگر در مورد بازگشت لیونل مسی سوال شد و او ترجیح داد در مورد آن حرف نزند و گفت که در زمان درستش صحبت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این قانون فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
جواد نکونام فعلا علاقه‌ای به اعلام لیست مازاد خود در استقلال ندارد و همه چیز را در این خصوص به زمان سپرده است.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است.
جوادی حصار گفت: بهزاد نبوی به‌عنوان بزرگتر آن مجموعه و مورد احترام همه‌ی دوستان فقط دوره‌شان تمام شده بود. دوستان همه از ایشان خواهش کردند و فعلا هم هستند. اگر ایشان در جبهه بمانند، بعید می‌دانم کس دیگری بخواهد ریاست جبهه را قبول کند.
«شیردل نوری» به همراه همسرش در حدود چهار سال گذشته تیمارگر این شیر‌های سفید بودند و در فرآیند این زایمان تازه هم نقش برجسته‌ای را بازی کردند. او درباره شرایط این چهارتوله شیر هم می‌گوید: «وضعیت بچه‌ها مناسب است و همه در سلامت کامل هستند. فعلا شرایط خوب پیش رفته و مادر هم بچه‌ها را پذیرفته است.»
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.
شاه مهره نقل و انتقالاتی دورتموند هنوز تصمیم نهایی خود در خصوص آینده را اتخاذ نکرده است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان تایید کرد که دوست دارند لیونل مسی را نیز مثل رونالدو در لیگ‌شان داشته باشند ولی گفت که فعلا همه اخبار در رابطه با انتقال مسی به الهلال نادرست هستند.
ارلینگ هالند می‌گوید به دست آوردن توپ طلا یکی از هدفهای بلندمدت او است ولی در حال حاضر همه تمرکزش را به جوایز انفرادی نخواهد داد و به فکر موفقیت تیمش خواهد بود.
عباس عبدی نوشت: وضعیت زمینه‌ای دو دولت در بیشتر شاخص‌ها به سود دولت کنونی است، در نتیجه انتظار می‌رود که عملکردش نیز متناسب این شرایط، بهتر باشد، ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد، تقریبا در همه موارد ناموفق‌تر بوده است.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
آیا زنیتِ فعلی سردار را تقویت می‌کند؟ از نقطه نظر بازیکن، همه چیز برای این موضوع وجود دارد. چرا که نه؟
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، می‌گوید فعلا به جام جهانی فکر نمی‌کند و همه حواسش به درخشش با پیراهن شیاطین سرخ مطعوف است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: روالی که اقایان دارند و این نوع برخورد با مردم و این یک جانبه نگری نسبت به همه چیز و نادیده گرفتن کامل طرف مقابل، نتیجه را نشان آنها داده است و من نگران هستم.
رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های اربعین از همه زائران درخواست کرد که فعلا به سمت مرز‌های عراق حرکت نکنند.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.
باشگاه چلسی که پیگیر جذب مهدی طارمی مهاجم ایران بود، با پاسخ منفی باشگاه پورتو مواجه شد و این بازیکن باوجود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس فعلا در پرتغال ماندنی است.
ساداتیان توافق و احیای برجام را نیاز همه طرف‌ها می‌داند اما معتقد است که آنچه فعلا روی میز است توافقی مطلوب طرف اروپایی‌ خواهد بود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.
در فاصله حدود ۴۰ روز مانده تا مسابقات جهانی کشتی آزاد، ستاره‌های کشتی ایران فشار سنگینی را در تمرینات متحمل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ