مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: عدم اجماع نخبگانی؛ دلیل عدم اجرای سند تحول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاو همچنین انصراف برخی بازیکنان از حضور در این رقابت‌ها توضیح داد.
قائم مقام سازمان بازرسی از اخذ توضیح ۴۶ مدیر به دلیل عدم اجرای تکالیف مندرج در قانون حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: مدیرانی که دلیل موجهی نداشتند به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق ۵۲ اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به دلیل عدم رعایت مصوبه هیئت وزیران قطع شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
سهراب بختیاری‌زاده از حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال انصراف نداده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ری، خبر داد.
آژانس اتمی همچنین اعلام کرده است: حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای، به دلیل عدم اجرای تدابیر مرتبط با شفاف‌سازی ذیل برجام توسط ایران، آژانس توانایی کنار هم قرار دادن درست اطلاعات در برخی حوزه‌ها ازجمله موجودی سانتریفیوژها را نخواهد داشت.
فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز ۴۲۰ تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.
مشهد ـ مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز ۱۳ دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی بدنبال بازدیدهای انجام شده به دلیل مصرف زیاد و عدم توجه به هشدارها قطع شد.
جلسه شورای معاونین دیوان محاسبات برگزار شد و بر ورود دوباره به عدم اجرای قانون هوای پاک و بررسی دلایل آن تاکید شد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گفت:مجلس و وزارت اقتصاد پیگیر دلیل عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها هستند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برخی پرونده‌ها در اجرای احکام دیوان به دلیل عدم تأمین اعتبار از سوی وزارت بهداشت هنوز اجرا نشده که موجب افزایش حجم پرونده‌ها شده است.
باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت شهاب عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال وام دریافت کرده بود که بنا به دلایلی موفق به پرداخت کامل آن نشده است.
نرگس معدنی پور با اشاره به طرح گذر معدن پایتخت اظهار کرد: این طرح طی سال‌های گذشته مطرح شده بود، اما به دلیل عدم تکمیل مرحله مطالعاتی قابلیت اجرا پیدا نکرده است و به منظور بررسی ابعاد مطالعاتی این طرح پنجاه و ششمین جلسه رسمی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
خبرنگار و تحلیل‌گر روزنامه چینی مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد اقدام نظامی از جمله پاسخ‌های دولت چین به سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ