مشهد ـ مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز ۱۳ دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی بدنبال بازدیدهای انجام شده به دلیل مصرف زیاد و عدم توجه به هشدارها قطع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای بازیابی چاه‌های آسیب‌ دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی خبر داد و گفت: برداشت گاز از تعدادی از چاه‌های موقعیت دریایی ۱۳A تا پایان امسال آغاز می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۷۵ درصد گاز کشور در ۱۳ پالایشگاه گازی پارس جنوبی فرآورش شده و به خطوط سراسری تزریق می‌شود.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از عملیات اورژانس برای نجات چند شهروند که با گاز کلر در استخر مسموم شده بودند، خبر داد.
سالاری نسب گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
بازی تیم‌های پیکان و صنعت نفت با یک حاشیه عجیب همراه بود.
شهریار-گاز حدود ۹۵ هزار مشترک در شهریار از ساعت ۱۷ شنبه تا ساعت ۱۷ یکشنبه قطع می شود.
ری- وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر ماهیت مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: هیچ گاز سمی و خطرناکی در کار نبوده و ۹۵درصد مراجعات دانش آموزان به مراکز درمانی جو روانی است.
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
براساس اعلام مقامات محلی شمار قربانیان انفجار گاز در شهر نووسیبیرسک به ۱۳ نفر افزایش یافت.
گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت
نوشادی گفت:پس از موفقیت‌ درگازرسانی به شهرهای زابل و خاش به‌زودی باتکمیل خط لوله گاز ایرانشهر،چابهار،کنارک به طول ۲۹۰ کیلومتر،سومین طرح بزرگ گازی در این استان پهناوربه ثمر می‌نشیند.
سمنان- سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن جان دو نفر را در روستای آهوانو دامغان گرفت، گفت: پنج نفر تاکنون به دلیل مسمومیت با گاز در دامغان جان باختند.
سمنان- معاون استاندار سمنان با بیان اینکه گاز تمام صنایع دوگانه سوز استان قطع می شود، گفت: این مهم برای دو سوم صنایع رقم خواهد خورد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: به منظور اصلاح و تقویت فشار به صورت موقت گاز ۴ روستای شهرستان تربت جام قطع شده است.
امیرکلالی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال واحد‌های اقامتی بسیار پایین است و با مدیریت جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی مسافران به دیگر هتل‌ها منتقل و برخی از مراکز اقامتی نیز تعطیل شدند تا مصرف گاز کاهش یابد.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه شبکه سراسری گاز در کشور هم‌اکنون پایدار است، گفت: از ظهر امروز گاز همه مشترکان گاز در شهرستان تربت‌جام به‌طور کامل وصل شده است.
باهوش، با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره ۱۳ استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.
آمریکا اعلام کرد چندین شرکت نفت و گاز که با ایران مرتبط هستند را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های ۱۳ گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کارگروهی و اقدام‌های نوآورانه شتاب خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی عمده کشور از جمله فولاد، سیمان و پتروشیمی در ۵ ماه نخست امسال، رشد ۱۳ درصدی را ثبت کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ