باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت شهاب عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال وام دریافت کرده بود که بنا به دلایلی موفق به پرداخت کامل آن نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی، هنوز شکایت سیاوش یزدانی از استقلال به جریان نیفتاده است.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که از همسرش جدا شده بود به دلیل عدم توان پرداخت مهریه نقشه شوم قتل پدر زن سابقش را کشید.
داگلاس کاستا به دلیل عدم پرداخت نفقه، با حکم بازداشت مواجه شده است.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه النصر به دلیل عدم پرداخت مطالبات روی ویتوریا بسته شد.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت ۸ دلار، تهدید خود در خصوص اکانت کریس رونالدو را هم عملی کرد.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت 8 دلار، تیک آبی اکانت کریستیانو رونالدو را حذف کرد.
برخی گمانه‌زنی‌ها بر این استوار است که مسعود میرکاظمی به دلیل عدم پرداخت حقوق معلمان، به سرنوشتی، چون سرنوشت یوسف نوری، وزیر سابق آموزش و پرورش، دچار شد.
بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از سوی همراه اول، دست به اعتراض جالبی زدند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش، استعفا داد.
کاترین مایورگا، شاکی پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو، به دلیل عدم اثبات ادعایش باید جریمه 334 هزار دلاری به این بازیکن پرداخت کند.
کاترین مایورگا، شاکی پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو، به دلیل عدم اثبات ادعایش باید جریمه 334 هزار دلاری به این بازیکن پرداخت کند.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
سرمربی سایپا به دلیل عدم پرداخت مطالبات به نساجی با محرومیت سنگین مواجه شد.
مس رفسنجان به دلیل عدم پرداخت بدهی ها جواز بازی مقابل نیان الکترونیک را کسب نکرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید هیچ دانش‌آموز واجد شرایطی به دلیل عدم برخورداری در پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان باز بماند.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
خبرنگار و تحلیل‌گر روزنامه چینی مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد اقدام نظامی از جمله پاسخ‌های دولت چین به سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان خواهد بود.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ