مدافع فولاد می گوید در زمان کم باقی مانده منصوریان بهترین انتخاب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد انجام کاری را داشته‌اید یا باید در جایی صحبتی می‌کردید یا در جمعی غریبه وارد می‌شدید و.. اما موفق به انجام آن کار نشده یا آن را آن‌طور که توقع داشتید و در توان‌تان بوده، انجام نداده‌اید.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
متهم گفت: در سال‌های گذشته با همسرم اختلاف پیدا کرده بودیم، اما این اواخر به‌دلیل اینکه قصد داشتم با فرزندانم به کانادا سفر کنم و او مخالف این مهاجرت بود، اختلافات ما تشدید شد. برای همین تصمیم گرفتم تا همسرم را به قتل برسانم.
باربد گفت: باور کنید من قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به‌صورت هاشم بزنم، اما او صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن به گردن هاشم برخورد کرد. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
روزحادثه برای انجام کار‌های طلاق‌مان قصد داشتیم به دادگاه برویم که روبه‌روی مجتمع باهم بحث‌مان شد و کارمان به درگیری کشید و من هم او را با چاقو زدم.
یکی از متهمان می‌گوید: اصلا تصورش را هم نمی‌کردیم که دستگیر شویم. وقتی بعد از سرقت توانستیم از ایران خارج شویم، فکر می‌کردیم که به هدف‌مان رسیده‌ایم. می‌خواستیم در ترکیه تفریح کنیم. حتی قصد داشتیم بعد از ۱۰ روز به ایران بازگردیم و بقیه پول‌ها را با خود ببریم، اما حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردیم به این زودی شناسایی شویم.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم اما من را به سالن راه ندادند.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امید‌های جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم، اما من را به سالن راه ندادند.
فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای امید‌های جهان گفت: قصد داشتم به همراه برادرم که قرار بود در مسابقات جوانان قهرمانی ایران کشتی بگیرد وارد سالن هفتم تیر شوم، اما من را به سالن راه ندادند.
تخم مرغ باید درست پیش از پخته شدن شسته شود، اما اگر قصد داشتید زمان دیگری از تخم مرغ ها استفاده کنید، از شستشوی آنها خودداری کنید تا بهتر بماند.
لیونل اسکالونی، سرمربی موفق تیم ملی آرژانتین، در مقطع قصد جدایی از این تیم را داشته است.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در روزهای اخیر جلساتی منظم با مسئولان امنیتی کشور داشتیم که مقرر شد با گروهک‌های معاند که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشند، ذره‌ای مدارا صورت نمی‌گیرد.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
عارف رستمی می‌گوید برخی افراد قصد دارند تلاش مس کرمان را لوث کنند.
اصغر مدیرروستا می‌گوید با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت کمیته فنی نیز به پایان خواهد رسید.
متهم گفت: وقتی شاکی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد از او خوشم آمد. هیکلش درشت بود و من اصلا فکرش را نمی‌کردم ۱۲ سال داشته باشد. گمان می‌کردم حدود ۲۰ سال سن داشته باشد به همین دلیل قصد داشتم به او پیشنهاد دوستی بدهم و بعد از آشنایی به خواستگاری‌اش بروم
یکی‌ از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم.
یکی از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم، اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ