وزارت داخله طالبان نسبت به قصد داعش برای حمله به طالبان در مراسم بازگشت از حج هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به میدان بازگرداند.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تعدادی از افرادی که قصد مسمومیت دانش آموزان بروجردی را داشتند دستگیر شدند.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در سال ۱۴۰۲ قصد داریم تبادل فناوری با کشورهای چین، هند و روسیه داشته باشیم.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.
مدافع فولاد می گوید در زمان کم باقی مانده منصوریان بهترین انتخاب بود.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.
احمد زیدآبادی: قصد نیت‌خوانی ندارم، اما به نظرم اظهارنظرهای سال‌های اخیر آقای لاریجانی با سطح فهم و دانش او خیلی فاصله دارد و این معمای بزرگی است!
ترکیه امروز ادعا کرد که ۲ عنصر مرتبط با گروهک تکفیری تروریستی داعش که قصد انجام حمله خونینی در استانبول را داشتند، از سوی پلیس بازداشت شدند!
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد داشته بعد از جام جهانی از این تیم جدا شود.
مهدی باقری گفت: دو بستر اینستاگرام و واتساپ که نگاه‌شان نیز براندازانه بود، به عمد فراهم شد تا در کشور اغتشاش باشد و از مردم شهید بدهیم؛ در این زمینه تشویق کردند و علائم آن نیز مشهود است و نیاز به سند ندارد.
اتهام ۵ متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) محاربه، افساد فی الارض، عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه باغی، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و معاونت در افساد فی الارض است.
کاخ الیزه از قصد امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای طرح اصابت موشک به لهستان در اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
رئیس‌ جمهور فنلاند امروز در سخنانی اعلام کرد که کشورش پس از عضویت در ناتو، قصد استقرار سلاح‌های اتمی در هلسینکی را نخواهد داشت.
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: راه اندازی فینوداد برای توسعه فعالیت های دانش بنیانی در کشور، قصد ملی ماست و با ورود اکوسیستم دانش بنیان‌ و نوآوری به بانک ملی سراغ بانکداری ونچر خواهیم رفت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) ده نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند؛ دستگیر نمودند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند، دستگیر کردند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سه روز گذشته، ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری – صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، دستگیر نمودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ