میلان آماده خداحافظی با زلاتان ابراهیموویچ می‌شود و پیام باشگاه برای ستاره سوئدی روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین در سن سیرو دیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
ساندرو تونالی، هافبک میلان، در مورد لحظات سخت خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرد.
باشگاه میلان در پایان فصل جاری به همکاری‌ خود با ستاره سوئدی کهنه‌کارش خاتمه می‌دهد.استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری قبل از این بازی درباره آینده ابراهیموویچ گفت: من و ایبرا در این چند روز اخیر با هم صحبت کرده‌ایم اما حرف‌هایی که رد و بدل شد بین خودمان می‌ماند. او و باشگاه درباره آینده تصمیم می‌گیرند.
جانلوکا پالیوکا، دروازه‌بان سابق اینتر و میلان، آندره اونانا و مایک مانیان، دو دروازه‌بان را که برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شوند، ارزیابی کرد.
ترکیب رسمی دو تیم میلان و اینتر برای دربی اروپایی و جدال دو تیم در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.
فیکایو توموری، مدافع انگلیسی میلان، در آستانه حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید دوران درخشش میلان جدید آغاز شده و روسونری پوست‌انداخته برای نوشتن تاریخ خود آماده است.
اینتر برای دربی با میلان تمام اسلحه‌هایش را در اختیار دارد. باستونی مشکل خاصی ندارد و کنار دارمیان و آچربی بازی خواهد کرد و در خط حمله، ژکو، لائوتارو و لوکاکو آماده‌اند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برتری 2-0 مقابل لاتزیو توضیح می‌دهد که شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.
رم امیدوار است ستاره خط حمله خود یعنی پائولو دیبالا به موقع برای بازی با میلان آماده شود اما حضور او در این مسابقه به شدت در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.
یوونتوس آماده است تا فرانک کسیه، هافبک بارسلونا را به خدمت بگیرد. کسیه سابقه بازی در میلان را دارد و بنابراین با جو فوتبال ایتالیا آشناست.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
تیم بنفیکا ساعتی پیش راهی میلان شد تا آماده دور برگشت رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
روزنامه های ایتالیایی تیتر اصلی‌شان را به دیدار ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.
میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل اسماعیل بن ناصر ناپولی را شکست داد.
لوچانیو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل لچه بازیکنان ناپولی را ستایش کرد و گفت ناپولی حالا با آرامش برای بازی بزرگ با میلان در چمپیونزلیگ آماده می‌شود.
در حالی که از تاتنهام به عنوان مشتری اصلی هافبک ایتالیایی تیم فوتبال رم نام برده می‌شد، اکنون میلان هم قصد دارد شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان کند.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
در شرایطی که مدافع میلان خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که در تیم باشگاهی خود به او بازی نمی رسد.
سرمربی دیناموزاگرب از آمادگی تمام بازیکنانش برای جدال با آث میلان خبر داد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولوز به خبرنگاران گفت چلسی باید هر چه سریعتر خودش را آماده بازی بزرگ با میلان کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید از پیروزی این تیم برابر امپولی در وقت اضافه بسیار خوشحال و هیجان‌زده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش جای خالی فرانک کسیه را احساس نمی‌کند و شارل دکتلار، خرید جدید میلان، آماده است برای روسونری به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ