لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، تاکید دارد که نباید این تیم را از ابتدا قهرمان جام جهانی 2022 دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپ ورزشی تیم‌های ملی آرژانتین به لیونل آندرس مسی تغییر نام داد. این کمپ قبلاً خولیو گروندونا نام داشت.
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی جام جهانی تصمیم گرفت که تلفن همراه مدل "آیفون" با قاب اختصاصی و از جنس طلا با مجموع ارزش 175 هزار پوند را به بازیکنان و کادر فنی آلبی سیلسته هدیه بدهد.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، به زعم بسیاری از فوتبال دوستان، "لیونل مسی" شماره ده افسانه ای این کشور به برترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.
هواداران آرژانتین نام یک خیابان را در کشورشان به لیونل مسی تغییر دادند.
لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرام خود به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت «این جام متعلق به دیه‌گو هم هست».
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مطابق انتظار تیتر یک تمام نشریات این کشور است.
فیلم لحظه قهرمانی آرژانتین و خوشحالی احساسی بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با انتشار پیامی گفت: بارها رویای قهرمانی جهان را دیده بودم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با انتشار پیامی گفت: بارها رویای قهرمانی جهان را دیده بودم.
آرژانتینی‌ها، دوحه را به بوینس آیرس دیگری برای خود تبدیل کرده‌اند، بیایید جشن قهرمانی آن‌ها را همه با ببینیم.
پیروزی آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی، تیتر نخست تمامی روزنامه های معتبر دنیا را به خود اختصاص داد.
فدراسیون بین المللی فوتبال طرح خود به مناسبت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر را منتشر کرد.
تیاگو، فرزند ارشد لیونل مسی، سرود مشهور تیم ملی آرژانتین را روی کاغذ نوشت و مادرش تصویر آن را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.
قهرمانی مسی و یارانش با اینکه آرژانتین را غرق شادی و افتخار خواهد کرد اما برای تیمهای مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام خبر خوبی نخواهد بود.
کارلس رکساچ، استعدادیاب و مربی سابق بارسلونا، به لیونل مسی توصیه کرد که پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی بازنشسته شود.
تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، دیدار اول خود در این مسابقات را با شکست برابر عربستان پشت سرگذاشت تا شگفتی اول این جام رقم بخورد.
سرخیو آگوئرو معتقد است آرژانتین حالا یک تیم واقعی است و برای قهرمانی تنها به درخشش لیونل مسی وابسته نیست.
لیونل مسی بر خلاف بسیاری از کارشناسان، تیم ملی آرژانتین را مدعی قهرمانی جام جهانی نمی داند و گفت که فرانسه و برزیل بیشترین شانس را دارند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، بازی برابر آرژانتین و رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر را یک چالش دشوار می داند. او وعده داد که ناکامی جام جهانی 2018 را در قطر جبران خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ