لیونل مسی یک ماه بعد از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و گفت هنوز که هنوز است نمی‌تواند آن اتفاق بزرگ را باور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لامین یامال دیشب بار دیگر ارزش‌هایش را ثابت کرد و بسیاری می‌پرسند که چطور بارسا هنوز با این بازیکن تمدید نکرده است؟
ماه گذشته اینتر میامی اعلام کرد لیونل مسی را به خدمت گرفته ولی چرا مسی هنوز قرارداد جدید خود را با این باشگاه امضا نکرده است؟
جرارد پیکه همچنان رئال را بزرگترین دشمن ورزشی خود می داند و در مصاحبه با کادنا سر به این موضوع و نیز قضیه پیوستن مسی به اینتر میامی اشاره کرد.
یک هوادار آمریکایی لیونل مسی بدون اطلاع از اینکه فوق ستاره هنوز در تعطیلات است، 2 هزار کیلومتر را طی کرد تا به فیلادلفیا، محل بازی اینتر میامی (تیم جدید مسی)، برود.
از نظر سرمربی تیم ملی آرژانتین پرونده حضور لیونل مسی در آلبی‌سلسته هنوز بسته نشده است و او می‌تواند ششمین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.
از نظر سرمربی تیم ملی آرژانتین پرونده حضور لیونل مسی در آلبی‌سلسته هنوز بسته نشده است و او می‌تواند ششمین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
ستاره آرژانتینی یوونتوس با تایید احتمال جدایی از این تیم تاکید کرد که برای جواب نهایی این سوال باید منتظر بمانیم.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
فاکوندو مدینا، ستاره آرژانتینی لانس معتقد است شک و‌ تردید به لیونل مسی دیگر جایز نیست.
کاپیتان آرژانتین هنوز جش قهرمانی جام جهانی در کشورش را به پایان نرسانده، بازی این هفته پاریس مقابل استراسبورگ را از پای تلویزیون تماشا کرد.
خوشحالی مردم آرژانتین از قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 با درخشش لیونل مسی هنوز به پایان نرسیده است.
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، در فاصله 97 ثانیه دو بار برابر آرژانتین موفق به گلزنی شد.
از نظر فرانچسکو توتی، دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و مسی در سطح او نیست.
توتی: مسی هنوز به سطح مارادونا نرسیده
گری لینه‌‎کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، بار دیگر علاقه‌اش به لیونل مسی را با تمجید از این بازیکن ابراز کرد.
مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.
ستاره تیم ملی ملی برزیل در اظهارنظری جنجالی کیلیان امباپه را بازیکنی خودبزرگ پندار توصیف کرد.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین از ناحیه ساق پا دچار مشکل شده است و هنوز معلوم نیست که آیا در بازی برابر عربستان در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا نه.
تیری آنری غیر قابل پیش‌بینی بودن حرکات مسی در زمین و تغییر ریتم ناگهانی او را برای مدافعان وحشت‌آفرین توصیف کرد.
کلودیو براوو، دروازه‌بان سابق بارسلونا، می‌گوید از دوران حضور در این تیم و به خصوص از همبازی بودن با لیونل مسی خاطراتی درخشان دارد.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ