بنا به اعلام وزیر کشور آلمان، این کشور به منظور مهار موج مهاجران غیر قانونی، کنترل های شدیدتری را اعمال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
دولت آلمان از روسیه خواست به ادامه توافق بر سر صادرات غلات از بنادر دریای سیاه پایبند باشد.
وزیر خارجه آلمان در مصاحبه‌ای احتمال انجام مذاکرات با رییس جمهور روسیه درباره اوکراین را رد کرد.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کمک نظامی این کشور به تجهیز تسلیحاتی اوکراین همچنان ادامه می‌دهد.
دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
مهاجرت روحانی به آلمان و درخواست پناهندگی دادن به این کشور در ادامه سریال مهاجرت ورزشکاران ایرانی صورت می‌گیرد که به طرز ناباورانه‌ای در ماه‌های اخیر شیب صعودی به خود گرفته است. فاطمه روحانی هم ظاهرا به دلیل موضوعات سیاسی از ایران رفته و درخواست پناهندگی داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد کفت: دو میلیون یهودی مهاجری که به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده بودند، احساس ناامنی کرده و می‌خواهند برگردند ... البته انگلیس، آلمان و فرانسه هم می‌توانند برای یهودیان مهاجر سرزمین و حکومتی تشکیل بدهند.
«رصدخانه مهاجرت ایران» شش مقصد اصلی مهاجرت ایرانیان را اعلام کرد. کشور‌های آمریکا - کانادا - بریتانیا - اتحادیه اروپا (شامل فرانسه، سوئد، هلند، آلمان) - استرالیا - ترکیه جزو مقصد‌های اصلی ایرانیان برای مهاجرت هستند.
مهاجرت ورزشکاران ایرانی در سال‌های اخیر شدت یافته است. در این میان آلمان و اسپانیا به مقصد محبوب آن‌ها تبدیل شده است
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
مشخصا ملاقات نخست‌وزیر اسپانیا با سارا خادم‌الشریعه که به‌تازگی از ایران مهاجرت کرده است، می‌تواند سرآغاز مسائلی تازه باشد؛ به‌ویژه اینکه پیش از این، دیدار یکی دیگر از ورزشکاران ایرانی با رئیس‌جمهور آلمان هم حسابی خبرساز شده بود
در سال ۲۰۰۹، محققان دانشگاه لوند در جنوب سوئد از رادار ردیابی برای تعقیب بادخورک‌ها در طول مهاجرت بهاره، پرواز‌های تابستانی و مهاجرت پاییزی استفاده کردند. حداکثر سرعت ۶۹.۳ مایل در ساعت (۱۱۱.۶ کیلومتر در ساعت) بود.
یکی از جذاب‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین کار‌های هوانوردی، سوختگیری هواپیما‌ها به هنگام پرواز است. این کار علاوه بر نیاز به داشتن تجهیزات مربوطه، مهارت و دقت خلبانان را نیز می‌طلبد.
براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
رصدخانه مهاجرت ایران گزارش کرده که در سال ۲۰۲۲ میلادی، در مجموع ۱۴۲ هزار و ۹۸۹ ایرانی در کشور‌های مختلف در وضعیت پناهندگی قرار داشته‌اند. آلمان همواره یکی از مقاصد اصلی پناهندگان ایرانی در سال‌های اخیر بوده و در سال ۲۰۲۱ میلادی، حدود یک‌سوم اتباع ایرانی پناهنده در جهان در آلمان زندگی می‌کرده‌اند.
میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.
یکی از بازیکنان اسبق تیم‌های استقلال و پاس به اروپا مهاجرت و تقاضای پناهندگی کرد.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
در اولین کنسرتی که این خواننده مهاجر در آلمان برگزار کرد، اما سردار آزمون هم حضور داشت و مازیار فلاحی نیز در حین اجرا، از او تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ