مشخصا ملاقات نخست‌وزیر اسپانیا با سارا خادم‌الشریعه که به‌تازگی از ایران مهاجرت کرده است، می‌تواند سرآغاز مسائلی تازه باشد؛ به‌ویژه اینکه پیش از این، دیدار یکی دیگر از ورزشکاران ایرانی با رئیس‌جمهور آلمان هم حسابی خبرساز شده بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
به نظر می رسد داستان پرسپولیس و شهریار مغانلو حداقل در لیگ بیست سوم برای سومین سال متوالی به هم مرتبط نخواهد شد.
داستان آبکی تلاش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش کیلیان امباپه، سوژه طنزپردازی اهالی بسکتبال آمریکا هم شده است.
در اینجا با شش فسیل عجیبی آشنا می‌شوید که هرکدام انگار یک داستان شگفت‌انگیز را در یک قاب سنگی باستانی روایت می‌کنند.
مرتضی پورعلی‌گنجی برای اجرای سال دوم قراردادش بدون کمترین حاشیه به تمرین پرسپولیس رفته است.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
داستان جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تبدیل به سوژه یکی از روزنامه‌های ورزشی شده است.
میلانو با انتشار پستی در اینستاگرام با میلاد عبادی پور خداحافظی کرد.
داستان مثلث طلایی کهکشانی‌ها پس از ۱۰ سال به پایان خود رسید.
گابریل آمورث (راست) که در این عکس با پاپ ژان پل دوم دیده می‌شود، ادعا کرد که بیش از ۱۶۰ هزار جن‌گیری انجام داده است
پیش از جشن قهرمانی امشب طرفداران منچسترسیتی دوباره موزهای بادی را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
وجود سوراخ در درپوش برخی خودکار‌ها از جمله خودکار بیک نه تنها با محافظت از جوهر، بلکه با نجات جان کاربر پیوند خورده است.
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
انیشتین بعدا که عکس را دید آن‌قدر از آن خوشش آمد که کپی‌هایی از آن را به عنوان کارت پستال برای دوستان نزدیکش می‌فرستاد. عکس خیلی سریع معروف شد و روی جلد مجلات و روزنامه‌های مختلفی رفت. نسخه اصلی این عکس بعد‌ها در حراجی به قیمت ۷۲ هزار و ۳۰۰ دلار به فروش رفت.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
فرزانه فصیحی و سردار آزمون در ۴۸ ساعت اخیر حسابی یکدیگر را تحویل گرفته‌اند.
سامان فلاح به دلیل محرومیت و چهار کارته شدن، دیدار حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.
سرپرست تیم فوتبال پیکان در جریان بازی با سپاهان اعتراض تندی به نیمکت حریف انجام داد.
گری لینه‌کر بازیکن سرشناس سابق و مجری کنونی برنامه‌های ورزشی به داستان علی دایی واکنش نشان داده است.
در این قسمت از داستان های جام جهانی فوتبال، به سراغ نهمین دوره آن می رویم.
رامین رضاییان برای حضور در جام جهانی 2022 استرس زیادی متحمل شد و اگر تغییر مربی در آخرین ماه‌های منتهی به جام رخ نمی داد، او الان در قطر نبود.
انتشار عکسی از یک دختر اوکراینی که اسلحه در دست لبه یک پنجره شکسته نشسته و در حال مکیدن آب نبات است در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است.
داستان مس کرمان و فرزاد حسین خانی در ورزشگاه آزادی تقریبا شبیه همان داستان بازی با استقلال در این فصل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ