همان‌طور که جهان به طور فزاینده‌ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، حوزه بازاریابی نیز در حال تحول است. با ظهور فناوری‌های جدید، کسب وکار‌ها اکنون می‌توانند داده‌های بیشتری را نسبت به قبل جمع آوری کنند و از این داده‌ها می‌توان برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی بسیار شخصی‌سازی شده استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی برای آغاز عصر جدیدی از دوران حرفه‌ای خود وارد شهر میامی شد.
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
از امروز قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا اجرا می شود و پلتفرم های دروازه بان اینترنت مشمول قانونی جدید می شوند که محدودیت ها و مسئولیت های مختلفی را برای آنها دارد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
دقایقی پیش جلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی طرح استیضاح وزیر صمت آغاز شد.
بسیاری از دانشمندان بر این باورند که پیشرفت‌های سریع در هوش مصنوعی، که چت جی‌پی‌تی پیشرو آن است، عصر طلایی جدیدی را برای فناوری آغاز خواهد کرد.
ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.
سایت AFC نوشت: آغاز کار تیم ملی فوتبال ایران با دوره دوم امیر قلعه نویی مقابل روسیه و کنیا به نظر امیدوار کننده بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط ۶ امکان دسترسی راحت مسافران این خط به سایر خطوط در ۵ ایستگاه تقاطعی شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر با خط یک، ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خط ۲، ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) با خط ۳، ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ و ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس با خط ۷ فراهم شد.
دقایقی قبل جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
هوش مصنوعی مولد چالشی فلسفی و عملی در مقیاسی است که از آغاز عصر روشنگری به این سو تجربه نشده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
دقایقی پیش، جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف آغاز شد.
با آغاز عصر پسا کرونا و کاهش رشد اقتصادی به نظر می رسد کارمندان و مهندسان غول های فناوری نخستین قربانیان نظم جدید این صنعت باشند.
حلقه اتحاد ملی‌پوشان؛ مهم‌ترین تصویر تمرین امروز در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با انگلیس بود.
تیم پرسپولیس عصر امروز تمرینات خود را بدون حضور ملی‌پوشان آغاز خواهد کرد.
جلسه علنی مجلس در نوبت عصر به ریاست علی نیکزاد آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس در نوبت عصر به ریاست عبدالرضا مصری آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
نشست علنی مجلس در نوبت عصر به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در درستور کار قرار گرفت.
این مطلب، گزارشی است از آنچه شاهد آن بودم، جایی‌که سرت را به‌جای دوربین تلویزیون به هر سوي كه مي‌خواهي مي چرخاني و با چشمانت آنچه را كه مايلي مي‌بيني! و آنچه را كه بايد مي شنوي!
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ