اولین دور رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه با کسب ۴ پیروزی برای نمایندگان ایران در بخش زنان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده فراری گفت عملکرد تیم در نیمه اول فصل 2023 با وجود پیشرفت در مسابقات اخیر، انتظارات را برآورده نکرد.
یاسوج- رئیس جمهوری از پیگیری مصوبات دور اول سفر به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
سه دونده سرعتی ایران در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به عنوان نفر اول گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.
تیم نوجونان ایران با ارائه یک نمایش قدرتمندانه با پیروزی دو بر صفر مقابل کره‌ جنوبی به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا صعود کرد.
مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
ملی پوش اسنوکر ایران که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شوت اوت 2023 است، در دور اول مقابل اسنوکرباز انگلیسی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
نایب قهرمان المپیک آتن گفت امین طاهری در دور اول مسابقات کشوری کشتی‌های سنگینی گرفت و به همین علت در مبارزه رده‌بندی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تنها تیم ایرانی در مسابقات فصل 2022 رالی ترکیه از امروز شنبه وارد ششمین دور از این مسابقات در استانبول می‌شود و در کلاس R1-ST فیِستا رالی کاپ، شانس قهرمانی سال را نیز دارد.
تنها تیم ایرانی در مسابقات فصل 2022 رالی ترکیه از امروز شنبه وارد ششمین دور از این مسابقات در استانبول می‌شود و در کلاس R1-ST فیِستا رالی کاپ، شانس قهرمانی سال را نیز دارد.
قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی در دور اول برگزار شد و قرار است مسابقات در این دور با شکل جدید برگزار شود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نخستین نماینده کشورمان در دور اول شکست خورد.
مسابقات جهانی کشتی آزاد دقایقی پیش قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در دور اول و دوم پیگیری و با ۵ پیروزی ،۳ تساوی و ۲ شکست برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
دور اول و دوم مسابقات شطرنج دانشجویان جهان پیگیری شد.
دوره اول آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس پایان یافت.
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
نمایندگان کاتا تیمی بانوان کشورمان در دور اول با امتیاز ۲۴.۵۴ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفند و راهی فینال این مسابقات شدند.
جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خواستار برگزاری دیدارهای هفته اول دور برگشت، بدون حضور تماشاگران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ