وضعیت ساماندهی رود دره فرحزاد و معتادین متجاهر در سی و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
احتمال می رود با پرتقاضا شدن نمادهای پالایشی در معاملات یکشنبه، شاخص کل نیز وضعیت صعودی داشته باشد.
احتمال می رود با پرتقاضا شدن نمادهای پالایشی در معاملات یکشنبه، شاخص کل نیز وضعیت صعودی داشته باشد.
احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.
انتظار می رود بازار سرمایه در روزهای آخر سال وضعیت نوسانی و کم رمق داشته باشد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
رئیس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، گفت: وزیر ورزش هوشیاری کامل دارد و راه می رود.
مدیرعامل باشگاه استقلال برای بررسی وضعیت حکم های کمیته انضباطی برای سرمربی آبی پوشان به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال می رود.
متقابلا در ایران نیز تغییر دولت از خرداد ۱۴۰۰ و تغییر گفتمان سیاست خارجی به سمت همسایگان و نگاه به شرق باعث شده تا در عمل نگاه دولت‌های یازدهم و دوازدهم در نزدیکی به سمت بلوک غرب به حاشیه رود. طبیعتا این وضعیت نقش مهمی در بروز تنش‌های فراگیر در روابط ایران و اتحادیه اروپا با محوریت تروئیکای اروپایی داشته است.
چوکای تالش با حضور در انتهای جدول اصلا وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ندارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود.
وضعیت قیمت ها در بازار خودروی کشور به گونه ای پیش می رود که طی ۹ روز به طور میانگین بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان رشد قیمتیداشته اند و هم اکنون دیگر هیچ خودرویی زیر ۲۰۰ میلیون تومان نیست.
شاخص کل بورس اکنون به وضعیت حمایتی اول خود نزدیک شده است و انتظار می رود که شاخص بورس در روزهای آتی روند صعودی به خود بگیرد.
بررسی وضعیت ورودی سد‌های کشور نشان می‌دهد ورودی به مخازن در سال آبی جاری به ۸۳۰ میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد. همچنین میزان پرشدگی سد زاینده رود در استان اصفهان، سد‌های استان تهران، سد‌های استان خوزستان و سد‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب حدود ۱۱ درصد، ۱۹ درصد، ۴۳ درصد و ۲۹ درصد است.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
اصفهان- رئیس حوضه آبریز زاینده رود گفت: خط تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود تا وضعیت حوضه آبریز با کمک بارش‌ها کمی به تعادل برسد در غیر اینصورت شرایط سختی برای کشت پاییزه خواهیم داشت.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری حاکی از ثبات نسبی قیمت اکثر کالاها و رکود در بازار آنهاست اما قیمت مرغ و تخم مرغ که در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته بر این مدارپیش می رود.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فرد وقتی خرید می رود می فهمد پولش خیلی بی ارزش شده است و این وضعیت متأسفانه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ