در این ویدئو، تصاویری از بارش باران در جاده کرج چالوس را مشاهده می‌کنید که به زیبایی این جاده افزوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی فصل جدید لیگ امارات را با وجود درخشش مهدی قایدی با شکست آغاز کرد.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار ویدئویی جذاب و شاهکار از پیراهن خود برای فصل جدید لیگ برتر رونمایی کرد.
گل زیبای کریستیانو رونالدو به الرجا (الرجا ۰-۱ النصر)
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
ویدئویی از گل زیبای نانی به لیورپول در سال ۲۰۰۷ و شادی گل زیباترش را مشاهده می‌کنید. این بازیکن پرتغالی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ در منچستر حضور داشت و ۲۵ گل به ثمر رساند. او هم اکنون و در سن ۳۶ سالگی در تیم ملبورن ویکتوری در استرالیا بازی می‌کند
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
نگاه کلی به جاذبه گردشگری تبریز در ۱۳ ثانیه از لنز زیبای دوربین تماشایی است.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
این آبشار که حدود ۱۱۰متر ارتفاع دارد، به توف کما یا آبشار موری معروف است و در نوع خود یکی از بزرگترین و زیباترین آبشار‌های کشور محسوب می‌شود.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
ویدیویی از فرود ایرباس A۳۴۰ در فرودگاهی در کاستاریکا از نمایی فوق‌العاده را تماشا کنید.
فاینورد در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۷ بر ۱ شاختار را شکست داد. در این دیدار علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال کشورمان یک پاس گل داد و یک گل زیبا به ثمر رساند.
حسین کنعانی زادگان مدافع الاهلی گل تماشایی را وارد دروازه القطر کرد.
جنگل حرا قشم وسعتی حدود ۸۶ هزار هکتار دارد که در سال ۱۳۵۱ به نام منطقه حفاظت شده حرا نام گرفت. حرا درختانی با ارتفاع سه الی شش متر است که به صورت آب شورزی می‌باشند.
کریم انصاری فرد در ادامه روند گلزنی هایش، این بار دروازه تیم کارمیوتیسا را گشود.
به‌دلیل بافت کوهستانی در قسمت شمالی شهر تهران، روستاهایی که در این مناطق هستند، آب و هوایی بسیار پاکیزه و عالی دارند. روستای وردیج نیز در امتداد مسیر روستای وردیج قرار دارد و مملو از باغ‌های پر درخت میوه است.
تصاویری زیبا از بارش شدید برف در تهران که مربوط به امروز است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.
در اقیانوس جانواران و گیاهان شگفت انگیزی زندگی میکنند و تنوع موجود در آن بیشتر از تنوع خشکی است. در این ویدئو یکی از زیباترین جانداران اقیانوس را با حرکاتی موزون می بینید.
در جزیره زیبای قشم و در کنار آب‌های خلیج همیشه فارس اقامتگاه‌های جذابی با الگو برداری از سوئیت‌های فضایی برای استفاده گردشگران تعبیه شده است.
رئیس جمهور: واژگان «بازنشستگی» و «فارغ التحصیلی» در ادبیات اداری کشور تغییر یابند/ این الفاظ بار فرهنگی دارند که غلط است. باید در الفاظ بازنگاهی به وجود بیاید/ رهبری در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مفهوم‌سازی‌های زیبایی همچون «اقتصاد مقاومتی» داشتند.
فیلمهای جالبی از حواشی اطراف ورزشگاه «الخلیفه» قبل از آغاز بازی تیم‌های ملی آلمان و ژاپن، از رقص زیبای عربی تا برگزیدن چهره جذاب ژاپنی را مشاهده کنید.
گل زیبای سروش رفیعی بازیکن کنونی پرسپولیس و سابق سپاهان مقابل الدحیل قطر از روی ضربه ایستگاهی زیباترین گل لیگ قهرمانان شد.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
صیادمنش در این بازی با حرکت‌های انفجاری در خط حمله و تکل‌های عالی و توپ گیری از رقیبان هواداران هال سیتی به وجد آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ