ریزش باران سمی در اوهایو منجر به پوسته شدن رنگ روی خودرو‌های این منطقه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزمایش میزان اثرگذاری اسپری ضد پشه در محفظه حشرات را ببینید.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
علیرضا پناهیان گفت: «ما در حال ساختن کشتی نوح هستیم! ممکن است اقداماتی که امروز انجام می‌شود تاثیر کوتاه مدت نداشته باشد ولی در آینده مشخص خواهد شد».
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب از تبلیغاتی که گوگل در ویدئوی آنها قرار می‌دهد، درآمد کسب می‌کنند و چند عامل از جمله تعداد بازدیدهای ویدئو، در میزان پولی که پرداخت می‌شود، تاثیر دارد.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
دکتر سورن امین زاده، متخصص چشم می‌گوید: روزه داری و کم آبی روی سلامت چشم تاثیر منفی ندارد و نهایتا می‌تواند کمی خشکی ایجاد کند که با استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی قابل رفع است. اما مبتلایان به دیابت که بیماری شان به چشم هایشان سرایت کرده بدلیل افزایش عوارض ناشی از دیابت بدنبال روزه داری و تاثیر ثانویه آن بر چشم‌ها نباید روزه بگیرند.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
محمد رضا باهنر در گفتگو با آخرین خبر گفت: مسئله اغتشاشات جمع شده، اما حل نشده، حکومت باید کار‌های سخت بکند، مردم باید مطمئن شوند که در حکومت تاثیر می‌گذارند. معتقد به اصلاح در چهارچوب قانون اساسی و اصل ۱۷۷ هستم. نیاز به یک تریبون آزاد برای اعتراضات مردم در چارچوب قانون داریم.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پس از عیادت مجروحین گفت:سفارت و اقامتگاه دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در یک مجموعه به هم پیوسته است. اتفاق امروز خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار داده، اما مناسبات دو کشور در وضعیت طبیعی خود قرار دارد.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
پیروز در حال حاضر در سایت تکثیر و پرورش سازمان حفاظت محیط زیست تهران، تحت مراقبت و سرپرستی علیرضا شهرداری تیمارگر و احیاگر حیات وحش نهگداری می‌شود. حال او از شرایط کاری و حقوق خود می‌گوید.
تکنو موبایل (Tecno Mobile) یک شرکت چینی مستقر در شهر شنژن است که به تازگی با معرفی محصولی خاص، دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
تاخیر ١۵ ساعته پرواز هواپیمایی معراج به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران تعدادی از آنان دستگیر شدند.
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
امنیت خودرو‌ها تاثیر بسیار زیادی در بازدارندگی سارقین دارد، اما وضعیت امنیت پراید به گونه‌ای‌ست که سارق همانطور که در این ویدیو می‌بینید، در کمتر از ۳۰ ثانیه به هدف خود می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ