در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد برای ساماندهی صنوف کیف و کفش حدود ۵۰ هکتار زمین برای انتقال کارگاه‌های تولیدی به حریم شهر پیش بینی و انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود آرمات بعد از قهرمانی آسیا به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.
پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!
اختصاصی تابناک: کلودیو افوسو مهاجم انگلیسی-غنایی در پرسپولیس
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
تا تکمیل شدن لیست تیم ملی فقط خط خوردن یک بازیکن دیگر مانده است.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۲۰ هزار هکتار از دیمزارهای کشور در مناطق عشایری برای توسعه کشت گیاهان دارویی اختصاص می‌یابد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهرستان مشهد رتبه اول در تولید گل محمدی در خراسان رضوی را داشته و ۲۲۰ هکتار مزارع از شهرستان مشهد به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در ۵ شهر برای ساخت مسکن خبر داد.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش تربت حیدریه خبر داد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
‌ نگاهی به تصاویر قدیمی بوستان ملت نشان می‌دهد که این بوستان زیبا و ۳۴ هکتاری که حدود ۲۳ هکتار آن به چمن کاری، ۳/۲ هکتار آن به جنگل کاری و ۲/۰ هکتار آن به گل کاری اختصاص یافته، به صورت نامنظم و به سبک بوستان‌های انگلیسی طراحی شده است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶ میلیون هکتار از ۱۲ میلیون هکتار اراضی زراعت به کشت دیمزارها اختصاص دارد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶ میلیون هکتار از ۱۲ میلیون هکتار اراضی زراعت به کشت دیمزارها اختصاص دارد.
مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص ۱۰۰ هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و ... در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.
شهردار تهران از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای بخش زیرساختی شهر خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به احداث بوستان بزرگ ۱۱ هکتاری در منطقه ۱۳، از اختصاص امکانات و ملزومات ویژه معلولان در این بوستان خبر داد.
رشت- رئیس سازمان بسیج کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای طرح زراعت چوب نیاز به ۶ میلیون نهال داریم گفت: سپاه قدس گیلان ۱۰ هکتار از اراضی خود را به این کار اختصاص داده است.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تربت جام ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۹۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان تربت جام به کشت زعفران اختصاص دارد.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ