معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی فدراسیون فوتبال توضیحی قانع‌کننده برای افکار عمومی در خصوص آرای انضباطی خواستاریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
شنیدیم اصرارهای مغانلو و پرسپولیس باعث شده که باشگاه اصفهانی تلویحا به پرسپولیسی‌ها پیغام دهد که حاضر است آقای گل لیگ را با مهدی ترابی و سعید صادقی تعویض کند!
از مدت‌ها قبل شایعه شده که داستان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس یک حربه برای بستن قرارداد تازه با پرسپولیس و در ادامه گرفتن پول بیشتر از این باشگاه است.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص باشگاه‌هایی که نسبت به فراهم کردن مدارک مجوز حرفه ای خود اقدام نکرده اند، صادر کرد.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
باشگاه تراکتور سه بازیکن دیگر که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند به خدمت گرفت.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
به وحید قلیچ زنگ زدم و از او پرسیدم بازی پرسپولیس کجا برگزار می‌شود اما او آدرس استادیوم را اشتباه داد تا خودش در ترکیب فیکس قرار بگیرد...
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل همه دربی‌ها، پس از بازی ۹۰ دقیقه‌ای در آرایش تهاجمی نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند.
در تازه ترین آرای صادره از سوی کمیته وضعیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت علی شجاعی محکوم شد.
آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس در غم درگذشت پدرش عزادار شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به امیر قلعه نویی بابت قبول هدایت تیم ملی، از آن به عنوان یک وظیفه خطیر در این مقطع یاد کرده است.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه و نشست با مسئولان گفت: همه چیز را به باشگاه و آقای گل محمدی واگذار کردم و تابع تصمیم آنها هستم.
قائم مقام باشگاه فولاد نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی انتقاداتی را وارد کرد.
34 شمع برای بازیکنی که آرام آرام پیش رفت و تبدیل به یکی از بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد...
باشگاه پرسپولیس خبر داد که یورگن لوکادیا قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده است.
چرا آقای X مدیر یک باشگاه می‌شود؟ از کجا آمد؟ چه آیتم‌هایی داشت؟ کسی تا به حال پاسخ این سوالات را داده است؟ کارنامه کسانی که آمدند و رفتند، چه شد؟
باشگاه پرسپولیس در پرونده علی علیپور به پرداخت 901 میلیون تومان محکوم شد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حسین شهریاری را به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب کرد.
مهاجمان محبوب استقلال و پرسپولیس اکنون در قامت مدیران آکادمی دو باشگاه، به دنبال شناسایی و معرفی ستاره‌های آینده این دو باشگاه هستند.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
یحیی گل‌محمدی موافقت خود را برای جذب دیاباته اعلام کرده تا مدیران باشگاه باب مذاکره با او را باز کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ