از مدت‌ها قبل شایعه شده که داستان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس یک حربه برای بستن قرارداد تازه با پرسپولیس و در ادامه گرفتن پول بیشتر از این باشگاه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای احمدی و آقای ملاکی ویدیو را برای مسخره‌بازی ضبط کرده‌اند و دنبال فالوئر می‌گشتند. اصلا کاری به چستر و این حرف‌ها هم نداریم، اما شما را به خدا یک نفر دنبال کار این مسکن و اجاره مسکن را بگیرد که مردم گرفتارند.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
مهاجم بابلی شمس آذر قزوین اختلاف تیمش را با هوادار به یک گل کاهش داد.
فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه‌اش، استقلال را بزرگ‌ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین وضعیتی قرار دارد، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همواره خواهان ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
آقای رئیسی! خیلی محکم و قاطعانه فرمودید بساط کشف حجاب را جمع می‌کنید. چنان که پیشتر قاطعانه فرموده بودید تورم را مهار می‌کنید و جلوی رشد قیمت دلار را می‌گیرید و سالانه صد‌ها هزار مسکن می‌سازید و شغل ایجاد می‌کنید و... الخ.
سجاد شهباززاده به علت تکل خشن و خطرناک با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
کریمی: صحبت‌های اولیه با آقای بیرانوند پس از فسخ قرارداد با باشگاه قبلی صورت گرفته و این موضوع از سوی بنده تایید می‌‌شود.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس نسبت به حواشی ایجاد شده پیش از دربی واکنش نشان داد.
بیرانوند در مورد اینکه گفته می شود در زمان زدن پنالتی مسعود شجاعی از دروازه بیرون آمده گفت: نه! صحنه را ندیدم. شجاعی گفت پایت جلو آمده. اگر پایم جلوتر آمده بود آقا مسعود یک بار دیگر پنالتی بزند!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با دیدار استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.
کمیته انضباطی آرای مربوط به دربی را صادر کرد که یکی از این آرای شکایت باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند به خاطر شادی بعد از مسابقه بود.
دروازه‌بان موفق پرسپولیس لزومی به درگیرشدن در حاشیه‌ها ندارد
علیرضا بیرانوند با یک شادی جنجالی بخشی از علاقمندان به فوتبال را ناراحت کرده است.
بعد از علیرضا بیرانوند که سابقه تقابل با ژوزه مورینیو را دارد، اکنون جهانبخش با فاینورد برابر رم آقای خاص قرار خواهد گرفت.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر تنها گزینه مناسب داخلی برای هدایت تیم ملی، جواد نکونام است.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
گلر پرسپولیسی‌ها می‌گوید قبل از بازی با ون‌پارس به بازیکنان هشدار داده است که حریف را دست کم نگیرند.
حمید سجادی وزیر ورزش بعد از برد تیم ملی مقابل ولز به طور ویژه این پیروزی را به سنگربان غایب تیم ملی تبریک گفت.
احساس درد‌های متناوب بیرانوند، تبدیل به دغدغه بزرگ تیم ملی شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ