فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی پیشین تیم ملی ایران پاسخ داد و او را تهدید به شکایت به نهادهای بین المللی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
داوران تهرانی سه هفته اول را بدون ابلاغ پشت‌سر گذاشتند و گویا قرار شده برای هفته چهارم از قضاوت کناره‌گیری کنند!
نایب‌رییس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی ملی‌پوشان توضیحاتی را در مورد شرایط وزنه‌برداران ارائه داد.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه می‌گوید در صورتی که در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا یکی از احزاب به رای بیشتری نیاز داشته باشد، احتمالا واشنگتن جنگ اوکراین را در این بازه تشدید خواهد کرد.
رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد: ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین از روش‌های جنگ تروریستی است؛ روسیه به این موضوع واکنش نشان می‌دهد.
باشگاه اوساسونا معتقد است عدم حمایت کافی از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث اخراجشان از لیگ کنفرانس اروپا شد. فدراسیون نیز پاسخ این باشگاه را داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد تا جنگ دو متولی تیم فوتبال امید بالا بگیرد.
ادامه جنگ بیانیه و اتهام در لیگ بی‌توجه به تهدید فدراسیون
جنگ در دادگاه برسر صندلی ریاست فدراسیون
حواشی فدراسیون شطرنج تمامی ندارد و هر دم از این باغ بری می‌رسد.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک پیش روی روسای فدراسیون فوتبال این کشور است.
فدراسیون فوتبال دانمارک شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرده و می‌گوید به دلیل مخالفت با رئیس فعلی فیفا و سیاست‌های این سازمان ممکن است از عضویت در فیفا کناره‌گیری کند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواستار توقف هرگونه مناقشه در دنیا شد و جام جهانی ۲۰۲۲ را فرصتی برای گفتگو دانست.
رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) خواستار آتش‌بس یک ماهه جنگ اوکراین در طول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی به جمع بندی نرسیدند چرا که موافقان حضور کارلوس کی روش نتوانستند مخالفان را راضی به اعلام نظر مثبت کنند.
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به ترسیم مرز دریایی با صهیونیستها گفت: فکر نمی‌کنم که ما با جنگ جدیدی مواجه باشیم، اگرچه مقاومت کاملاً آماده و حاضر در میدان است.
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد جنگ پشت پرده انتخابات این فدراسیون از چیزی که دیده می شود شدیدتر است!
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ