لاشا تالاخادزه در شبی که آماده و سرحال نشان نمی داد، تا یک قدمی از دست دادن طلای دوضرب و مجموع پیش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.
داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تأمین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
سال ۱۹۸۴ در چنین روزی (۵ می) فینال کوپا دل‌ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم سانتیاگو برنابئو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت بیلبائو موفق شد با یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
در شبی که وینگرهای پرسپولیس در اوج بودند، این تیم بهترین بازی فصل خود را ارائه داد.
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
سپاهان در شبی که می توانست با اختلاف گل زیاد برابر حریف خود برنده شود، انواع و اقسام موقعیت گل را از دست داد و یک امتیاز را تقدیم ملوان کرد.
یکی از بازی های جالب هفته بیست و ششم در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود. بین تیم های نساجی و آلومینیوم اراک.
مانوئل پیگرینی ملقب به مهندس، امشب به عنوان مربی بتیس به ورزشگاه اولدترافورد بر می گردد، جایی که از آن یک خاطره بسیار خوب دارد.
بعد از مسابقه ی جذاب شب گذشته ی آرسنال و باتوجه به آمار نیمه نخست می شد حدس زد شبی استثنائی در پیش است.
خانه مسافرهای بدون مجوز در ایام عید، برای اقامت دو نفر در یک اتاق دو تخته شبی ۱.۵ میلیون و برای اقامت مسافران نوروزی در ویلاهای استخردار شبی ۳۰ میلیون تومان اجاره می گیرند.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب این تیم شد.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال ۹۹ به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.
کره جنوبی در شرایطی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که آنها در 10 دوره آخر این پیکارها حاضر بوده اند.
سجاد غلامی در شبی که مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی بلگراد برگزار می شد، به سوژه اول کشتی ایران تبدیل شد.
دفتر آیت الله شبیری زنجانی درباره سخنان منتسب به این مرجع تقلید شیعیان که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، اطلاعیه ای صادر کرد.
آیت‌الله شبیری زنجانی گفت: تکامل نظام آموزشی حوزه و ارتقای آن، سودمند است؛ امّا باید توجّه داشت که این صحیح نیست که به هر قیمتی، تحوّل در نظام آموزشی صورت پذیرد.
در این مقاله به طور مفصل به عملکرد لیورپول در فصل جاری می پردازیم و به نقاط قوت و ضعف و آمارهایی که از خود تا اینجای کار ثبت نموده اند اشاره میکنیم.
جایزه نوبل شیمی ۲۰۲۲ به کارولین آر برتوزی؛ مورتن ملدال و کارل بری شارپلس، از مؤسسه تحقیقاتی اسکریپس آمریکا به پاس تلاش‌هایشان برای توسعه ساختار عملکردی شیمی و شیمی بیواورتوگونال اهدا شد.
کارولاین برتوزی، مورتن ملدال و بری شارپلس برنده نوبل شیمی ۲۰۲۲ شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ