سال ۱۹۸۴ در چنین روزی (۵ می) فینال کوپا دل‌ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم سانتیاگو برنابئو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت بیلبائو موفق شد با یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
خوش‌آمدگویی متفاوت سعودی‌ها به نیمار
فرزاد بادپا با حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دیدار کرد
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
ابرستاره پرتغالی بعد از بازگشت به ترکیب النصر نتوانست مانع شکست دوم این فصل زرد‌های ریاض شود.
بازنشر حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ویژه برنامه نوروزی حامد آهنگی و سوالات چالشی آن در فضای مجازی سوژه شد.
ویدیویی باز نشر شده از عادل فردوسی پور که با زدن پنالتی برای فوتبالیست سابق و سرمربی کنونی استقلال کری می‌خواند را ببینید.
یوفا به مناسبت تولد ۳۱ سالگی «مهدی طارمی» سوپرگل او را از زوایای مختلف بازنشر کرد. منبع: تسنیم
رویا با بازنشر ویدئو گفت: خانم عاطفه میرسیدی هستن مجری خبر که گویا حالا کلینیک زیبایی زدن! جناب رسانه ملی خواستم بگم تصویری که از آدما به خورد مخاطب میدید خیلی دورتر از خود واقعیشونه! ترک خوردیم.
ویدئویی از گزارش صداوسیما در سال ۱۳۶۳ از قیمت سکه، حقوق کارمندان و خط تلفن دوباره در فضای مجازی بازنشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
بازی دلفین بازیگوش با یک پسربچه در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
ویدیویی بازنشر شده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که گفته بود: متأسفانه بعضی از کسانی که قبلاً در مقام مسئولان جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را نعمت خدا می‌دانستند، با کارشکنی سیاسی در کار‌های دولت تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را برگردانند.
مصاحبه قدیمی از کریستیانو رونالدو دوباره در فضای مجازی بازنشر شده است
ویدئوی جالب از عادل فردوسی پور و مرحوم منوچهر نوذری به یاد «پله» دوباره بازنشر شده است.
حالا با بازنشر دوباره این ویدیوی قدیمی، برخی کاربران به مقایسه الهه منصوریان و سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی پرداخته اند. آن‌ها گفته اند که یک نفر [الهه منصوریان]برای ایران افتخار آفرینی می‌کند و دیگری [سجاد غریبی]آبروی ورزش ایران را زیر سوال می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ