علی نعمتی راه حضور ثابتش در ترکیب پرسپولیس را در پست دفاع چپ پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد حالا در موقعیتی خاص قرار گرفته و باید از دروازه سپاهان مقابل استقلال محافظت کند.
باشگاه آلومینیوم اراک در پیامی درگذشت بازیکن فقید صنعت نفت آبادان را تسلیت گفت.
سیر و پیاز در ادبیات ما استعاره است از چیزهای بدبو، بدقیافه و... ولی اگر از بو و قیافه‌شان بگذرید، بچه‌های این خانواده آن‌قدر خاصیت دارند که خیلی از خوشبوها و خوش‌قیافه‌های گیاهان هم به گرد پایشان نمی‌رسند.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
پیاز منبع عالی ویتامین C است که بیشتر به دلیل نقشش در سلامت سیستم ایمنی شناخته شده است. اما در بهبود زخم و تولید کلاژن نیز نقش دارد که پوست و مفاصل را سالم نگه می‌دارد. به علاوه، پیاز حاوی فیبر پری بیوتیک است که میکروب‌های سالم روده را تغذیه می‌کند و به سلامت کلی گوارش کمک می‌کند.
علی شجاعی با انتشار پیامی اینستاگرامی به جمع بازیکنان تراکتور پیوست.
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.
کاپیتان تیم ملی با تمجید از دو هم‌تیمی خود در جدال با ازبکستان، از فداکاری آنها قدردانی کرد.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، شب گذشته با ژست خاص خودش به هواداران این تیم اعلام کرد که قصد دارد در رم بماند.
قهرمان مطرح کشورمان با انتشار یک عاشقانه متفاوت و خاص در صفحه اینستاگرامش دنبال‌کنندگان‌اش را حیرت‌زده کرده است.
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
پیام حیدری در بازی فردای آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان پنجمین قضاوت خود را در فصل جاری لیگ برتر انجام خواهد داد.
پله با ارسال پستی در فضای مجازی، قهرمانی آرژانتین و درخشش امباپه و تیم ملی مراکش را تبریک گفت.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
لوئیس انریکه امروز به یاد دختر مرحومش به دوچرخه‌سواری رفت و پیامی احساسی در اینستاگرامش نوشت.
طباطبایی‌نژاد گفت: تصمیمی که برای محدودیت‌ها در پیام رسان‌های اینستاگرام و واتساپ به وجود آمده، هیچ ارتباطی به مجلس شورای اسلامی و دولت و یا وزارتخانه خاصی ندارد و تصمیم صریح شورای عالی امنیت ملی است.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
۱۱ بازیکن در این وقفه بین‌المللی با تیم‌های ملی خود هستند. پسران سالم برگردید و بازی‌های خوبی داشته باشید.
۱۱ بازیکن در این وقفه بین‌المللی با تیم‌های ملی خود هستند. پسران سالم برگردید و بازی‌های خوبی داشته باشید.
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ