رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفت‌وگو با کادر فنی و بازیکنان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد به عنوان یک هوادار به چلسی بازگشت تا بازی مقابل لیورپول را تماشا کند.
به جدول نگاه کنید، تیمی میان صدرنشینان. آن‌ها نه مس‌سونگون هستند و نه گیتی‌پسند. آن‌ها شهرداری ساوه نام دارند.
تیم ملی کلمبیا موفق شد با پیروزی برابر جاماییکا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 شود.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
الشرطه عراق حضور شگفت‌انگیزی در بین چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب داشته است.
دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال که در آمریکا زندگی می کند امروز در تمرین آبی پوشان حضور یافت.
یک چهره خاص و یک مهمان ویژه، در تمرین امروز آبی‌های پایتخت حضور پیدا کرد که برای هواداران این تیم نیز سورپرایز جالبی بود: سردار آزمون با لباس استقلال.
ارلینگ هالند و جک گریلیش که هر دو در یک ساختمان و یک طبقه زندگی می‌کنند، با پیژامه به مهمانی قهرمانی منچسترسیتی رفتند.
ارلینگ هالند و جک گریلیش که هر دو در یک ساختمان و یک طبقه زندگی می‌کنند، با پیژامه به مهمانی قهرمانی منچسترسیتی رفتند.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
شما می‌توانید برای مهمانی و مجالس به جای استفاده از ته دیگ تکراری از این شیوه استفاده کنید.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
پرسپولیس در تمرین روز پنجشنبه خود یک مهمان ویژه داشت.
رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفتگو با کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس می‌گوید: در حال حاضر تعداد دارو‌های کمیاب یا نایاب زیاد است و همه آن‌ها در درمان بیمار‌ها بسیار حیاتی و موثر است. ما در حوزه داروی بیماری‌های خاص تا داروی بیماری‌های ساده با کمبود تشدید مواجه هستیم. به غیر از آموکسی‌سیلین که درحال حاضر به وفور وجود دارد؛ بقیه آنتی‌بیوتیک‌ها حتی دارو‌های خوراکی آن کم عرضه می‌شود. این دارو‌ها به صورت سهمیه‌ای به داروخانه‌ها داده می‌شود. الان بسیاری از دارو‌های تزریقی از‌جمله ویتامین‌های تزریقی نیز بسیار کم یا نایاب است.
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
بروکلین بکام و همسرش نیکولا پلتز با کت و شلوار‌های مشکی کلاسیک خود در مهمانی قبل از اسکار شرکت کردند.
هوادار مشهور استقلال در تمرین این تیم ظاهر شد.
بازیکنان تیم ملی ایران به وعده‌ای که به یکی از هواداران این تیم داده بودند، عمل کردند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ