احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت‌های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران گفت: می‌خواهیم بخش‌های مختلف گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و مسیر برای ارائه خدمت به مردم و حتی کسانی که از سایر کشورها به تهران سفر می‌کنند، بیش از پیش فراهم شود.
دریافت کالری کم همیشه به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا‌های کم‌کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن‌ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می‌شود. غذا‌هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می‌دهند.
رئیسی گفت: ما با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی کسانی که درباره وزیر سوال دارند، به پاکدستی و ضد فساد و ضدرانت خوار بودن و ضد روابط ناسالم وزیر اشاره دارند و ما هم خلاف این ندیدیم که وزیر نسبت به فساد و رانت‌خواری و مافیا حساس نباشد. در خودرو که قیمت بالایی دارد، طبیعی است که مافیا در آن بیشتر شکل می‌گیرد.
این درمان حتی برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند، قابل تحمل است و تقریبا اصلا درد ندارد و حتی ضربات کوتاه و مداوم تیغه به صورت شما تقریبا آرامش‌بخش است. در پایان هم، یک ماسک تسکین‌دهنده روی صورت قرار می‌گیرد و سپس وقت یک ماساژ صورت حسابی است.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
مهدوی با بیان اینکه در جامعه اسلامی رعایت حجاب در ملأعام برای همگان لازم است ولو کسانی که مسلمان نیستند؛ ادامه داد: حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد و خواسته ما از مدیریت استان، نظارت بر اجرای مفاد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور در حوزه حجاب و عفاف است تا شأن جامعه اسلامی حفظ شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
اگرچه برخی تحقیقات می‌گویند روزه‌داری برای بدن مفید است و می‌تواند سلول‌های جدید را جایگزین سلول‌های قدیمی و آسیب‌دیده کند و حتی در مواردی به بازسازی کامل سلول‌های ایمنی بدن منجر می‌شود، اما روزه گرفتن برای افرادی با شرایط خاص واجب نیست و ممنوع است. در این اینفوگرافیک هشت تقسیم‌بندی از کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند، را مشاهده می‌کنید.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
مجلس یازدهم، در ایجاد شرایط موجود ایران سهمی غیرقابل انکار دارد چراکه نمی‏توان تاثیر آن را در روند مذاکرات احیای برجام، انتخابات ریاست‌جمهوری و انفعال در برابر شرایط سخت جامعه انکار کرد؛ حتی اگر نمایندگان مجلس، به‌گونه‌ای قابل پیش‌بینی، در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم، به منتقدان دولت تبدیل شوند و تلاش کنند از خود رفع مسئولیت کنند.
آیا کسانی که از روی دلسوزی حکم به اخراج این معلم داده‌اند و حتی پا را فراتر گذاشتند از لغو مجوز مدرسه حرف زدند به آوارگی این دانش آموزان و بلاتکلیفی آن‌ها در روز‌های پایانی سال فکر کرده‌اند؟ آیا اخراج معلم قائمشهری که به هر دلیلی ولو غلط توانسته بود همراهی دانش آموزانش را داشته باشد به سلامت روح و روان آنان ضربه نخواهد زد؟ آیا این دانش آموزان را متوجه اشتباه صورت گرفته می‌کند؟ اثراث آموزشی مثبت این اخراج و این لغو مجوز چه خواهد بود؟
در جریان این ناآرامی‌ها هیچ دانشجویی در دانشگاه‌ها یا محوطه دانشگاه‌ها بازداشت نشد. در واقع کسانی که بازداشت شدند، افرادی بودند که در اغتشاشات خیابانی نقش داشتند. همان‌طور که گفته شد، صد‌ها نفر هیجان‌زده شدند و بر همین اساس دست به شورش زدند. من گمان می‌کنم که ما شاهد نوعی اغراق در این اعداد و ارقام، حتی اگر توسط گروه‌های حقوق بشری گفته شده باشد، هستیم. ما نمی‌توانیم بازداشت روزنامه نگاران در ایران را تایید کنیم. برچسب زدن مجدد به فردی که بازداشت شده، بسیار ساده است. شما می‌توانید در هر لحظه آن شخص مورد نظر را مدافع حقوق بشر، روزنامه نگار و هر چیز دیگری بنامید. هیچ خبرنگاری در جریان ناآرامی‌ها بازداشت نشد.
در ChatGPT می‌بینیم که هوش مصنوعی وارد حوزه‌هایی مثل خلاقیت شده که تا قبل از این، عجیب به نظر می‌رسید و کسی که در شغلش، خلاقیت نقشی اساسی را ایفا می‌کند، شاید کمتر حس می‌کرد که شغلش در خطر باشد. ولی حالا هوش مصنوعی به جایی رسیده که می‌تواند حتی جایگزین او هم بشود.
گواردیولا می‌گوید کسانی که معتقدند مارادونا یا پله نسبت به لئو مسی فوتبالیست‌های بهتری بوده‌اند به دلایل احساسی چنین نظری دارند. پپ حتی می‌گوید معتقد است در آینده هم فوتبالیستی بزرگتر از مسی ظهور نخواهد کرد.
رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان رسیدگی به پرونده اغتشاشات اخیر ارفاق به عده‌ای که برای شهروندان ناامنی ایجاد کرده‌اند و نقش موثری در ناآرامی داشته اند، ظلم به مردم است؛ لذا نباید به این دسته از محکومان ارفاق شود. از سویی دیگر قطعاً نباید حتی برای مدت کوتاهی افراد بی‌گناه یا کم گناه را بی‌وجه، نگه داشت. کسانی که به تهدید کسبه و کامیون‌داران می‌پردازند و یا محیطی را برای مردم ناامن می‌کنند، در زمره افرادی هستند که نباید به سادگی به پرونده آن‌ها و قضایایی که ایجاد کرده‌اند، نگریست و رویکردی ساده‌انگارانه در قبال آن‌ها داشت.
تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که دو بار در هفته و هر بار سه حبه سیر خام می‌خورند، تا ۴۴ درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار می‌گیرند و این خطر حتی در افراد سیگاری نیز به میزان ٣٠ درصد کاھش پیدا می‌کند.
صدیقی گفت: انسان عاقل حتی در بین کفار و مفسدان نیز دین دار و با حیا باقی می‌ماند، کسانی که امروز بی حیایی را ترویج می‌کنند از نعمت عقل برخوردار نیستند.
آمریکایی‌ها می‌خواهند با اقوام و فریب جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر آنچه قبلا به کار گرفته است، اما ما کار آزموده‌ایم و کافیست که دشمن را بشناسید. نداشتن آگاهی و شناخت، عامل شکست است ولی آگاهی همیشه پیروزی می‌آفریند. پیروزی در آگاهی و ایمان است.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
دکتر کاظم رهنما، رئیس بیمارستان طبی کودکان گفت: در برخی از موارد به‌دلیل نگرانی از وضعیت کودک بیمار، علاوه بر پدر و مادر، خواهر، برادر، عمه، خاله، دایی و حتی پدر بزرگ و مادربزرگ هم راهی بیمارستان می‌شوند. همین حضور گروهی سبب افزایش تعداد چادر‌ها می‌شود. چراکه همراه‌سرا، خویشاوند درجه یک را پذیرش می‌کند و سایر همراهان مجبورند در چادر مستقر شوند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه تخصیص یارانه نقدی به همه مردم با مبالغ یکسان باید گسترش یابد، گفت: همچنین، پرداخت یارانه نقدی باید ادامه دار باشد؛ نه اینکه فقط برای دو ماه این مبالغ پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ