روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در شماره امروز خود، با انتشار تصویری از مهدی طارمی، از علاقه رم به این بازیکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع حال حاضر پرسپولیس، دوران خوبی را در لیگ ستارگان پشت سر گذاشت.
قهرمانی کارلوس آلکاراس در تنیس ویمبلدون با شکست نواک جوکوویچ روی جلد روزنامه‌های امروز اروپا دیده می‌شود.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در حالی پیرامون باشگاه‌های بزرگی، چون منچستریونایتد، آرسنال و میلان مطرح شده است که این بازیکن واکنش باورنکردنی به این موضوع داشته است.
شکست تیم ملی کریکت انگلیس در اولین راند از مسابقات The Ashes برابر استرالیا روی جلد روزنامه‌های این کشور چاپ شده است.
صحبت‌های رافائل واران در مورد دیدار یونایتد-سیتی در فینال جام حذفی و اقدام طرفداران رم علیه داور فینال لیگ اروپا روی جلد روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
ادای احترام بازیکنان رئال مادرید به وینیسیوس جونیور و خداحافظی جوردی آلبا از بارسا روی جلد روزنامه‌های اسپانیا بازتاب یافته است.
مجله Muscular Development تصویری از هادی چوپان بدنساز ایرانی را روی جلد خود برد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن دنا و ناو بندر مکران پیش از ظهر شنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) با استقبال امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های کارکنان این ناوگروه وارد منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس شد.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به گزارش و طرح روی جلد شماره جدید اکونومیست واکنش نشان داد.
تاکفوسا کوبو از اینکه به رئال گل زده و حالا همه رسانه‌ها از او حرف می‌زنند، بسیار خوشحال است.
تبدیل شدن سیتی به شانس اصلی قهرمانی با پیروزی مقابل آرسنال و همچنین آینده هری کین و مائوریسیو پوچتینو سوژه‌هایی هستند که روزنامه‌های انگلیسی آن را روی جلد برده‌اند.
روزنامه‌های ورزشی ایتالیا امروز سوژه‌های متفاوتی را روی جلد برده‌اند:از تمدید قرارداد لیائو تا آمادگی ناپلی‌ها برای برگزاری جشن قهرمانی.
انیشتین بعدا که عکس را دید آن‌قدر از آن خوشش آمد که کپی‌هایی از آن را به عنوان کارت پستال برای دوستان نزدیکش می‌فرستاد. عکس خیلی سریع معروف شد و روی جلد مجلات و روزنامه‌های مختلفی رفت. نسخه اصلی این عکس بعد‌ها در حراجی به قیمت ۷۲ هزار و ۳۰۰ دلار به فروش رفت.
حرکت عجیب روز گذشته کمک داور بازی لیورپول-آرسنال، روی جلد روزنامه‌های ورزشی انگلیس رفته است.
نشریه اندیشه پویا در شماره تازه خود، تصویری از مهسا امینی با تیتر «تولد یک رویا» را در جلد مجله به تصویر کشیده است.
نشریه تایم یک مجله خبری برخط آمریکایی است که دفتر آن در نیویورک است. نشریه تایم نخستین بار در ۳ مارس ۱۹۲۳ در شهر نیویورک منتشر شد و سالها توسط بنیانگذار مشترک و تأثیرگذار آن «هنری لیوس»(Henry Luce) اداره می‌شد.
روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو برای دیدار امشب برابر اسپورتینگ پرداخت.
روزنامه پرتغالی، مهدی طارمی، ستاره ایرانی را به‌عنوان مرد سال فوتبال باشگاهی این کشور انتخاب کرد.
سرمربی استقلال بیست سال پیش و فردای شکست تلخ برابر لیریا، روی جلد روزنامه آبولا رفت.
تیتر یک ویژه نامه تایمز - چاپ لندن، به گل جنجالی ژاپن اختصاص دارد.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ