تالار سیمان بورس کالا امروز (یکشنبه) میزبان عرضه یک میلیون و ۲۳۶ هزار ۳۸۸ تن سیمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واس» امروز جمعه، ۱۸آگوست گزارشی از جزئیات دیدار «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی در جده را منتشر کرد. براساس این گزارش، در این دیدار علاوه بر رایزنی درخصوص تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده در این زمینه‌ها، روابط دوجانبه عربستان و جمهوری اسلامی ایران، فرصت‌های آتی همکاری‌های دو کشور و راه‌های توسعه آن بررسی شد.
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار شود
منابع عبری اذعان کردند که در درگیری مسلحانه امروز در گذرگاه مرزی نیتسانا (هم مرز با مصر) تاکنون سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.
امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تا لحظه نگارش متن کاهش ۷۲.۵ هزار واحدی را تجربه کرده است و شاخص کل هموزن نیز بیش از ۲۷ هزار واحد ریزش داشته است. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به دلایل ریزش بورس و همچنین روند احتمالی آینده بورس پرداختیم.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال عصر روز شنبه به تمرین تاکتیکی پرداختند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندیه انتظامی اصفهان علت این حادثه را حریق صندوق خودروی لکسوس عنوان کرد.
امروز در ۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۶۰۶ دستگاه کامیون و کامیونت به فروش رسید که متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهد قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر از متوسط قیمت بازار بودند.
از امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ عرضه خودرو در بورس کالا پس از یک توقف کوتاه مدت آغاز می شود.
جلسه شورای عالی بورس امروز ۴ بهمن با دستور جلسه عرضه یا توقف عرضه خودرو در بورس کالا برگزار گردید. در این جلسه چه گذشت و چه تصمیماتی برای عرضه خودرو در بورس کالا گرفته شد؟
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در جلسه فنی، تمرین امروز خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
بورس امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
زیست این تهدید به طور کامل در اینترنت قابل مشاهده است. سربازان پیاده نظام آن لزوما و همواره نه اشراف اروپایی و نه سوپر استار‌های رپ بلکه "نئونازی‌های جوان، سفید پوست و ضد مهاجران" هستند که شبکه‌ای را در یک خرده فرهنگ آنلاین ایجاد می‌کنند که فعالیت اش ستایش از نژادپرستی و ایجاد وحشت است.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در زمین تهرانسر زیر نظر کار فنی برگزار شد.
اینکه در تمام طول تمرین بتوانی رفتار و صحبت‌های فنی کارلوس کی‌روش را زیر نظر داشته باشی اتفاقی است که علی‌رغم سابقه طولانی مدت این مربی در ایران امری عادی به شمار نمی‌رود.
تاج در جلسه امروز با اینفانتینو چه گفت؟
بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروز یکشنبه ۱۷ مهر برخلاف شایعات مجازی و رسانه‌های بیگانه خیابان‌ها و میادین شهر شرایطی کاملا عادی داشت و مراکز تجاری بصورت عادی به فعالیت پرداختند.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درباره نقش وی در رخداد سال ۶۷ گفت: نکته اول شما چه سندی دارید برای این موضوع؛ جز ادعایی که منافقین می‌کنند، نکته دوم اینکه من آن زمانی که ادعا شده است در جایگاه معاون دادستان بودم و امروز هم هر حقوقدانی که کمترین اطلاع را داشته باشد می‌داند که معاون دادستان چه وظایفی دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد.
وزیر اقتصاد گفت: امروز می‌توانیم بگوییم چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده اما در واقع نانی خریده نشده و تنها آرد را برده است.
شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در مصوبه مجلس آمده منظور ما از امتیاز میانگین نمرات، میانگین وزنی نمرات ترازشده است.
به تازگی گوشی گلکسی A04 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. مشخصات اعلام شده در گیک بنچ، ما را به این باور می‌رساند که گوشی گلکسی M04 سامسونگ از تراشه Helio G35 مدیاتک برخوردار است. با این وجود، این دستگاه فاقد اتصال 5G خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ