یکی از هیئت‌های قدیمی تهران «هیئت علی پیرزن» است که ١۵٠ سال قدمت دارد. این هیئت عزاداری در کوچه معروف به خشتی در محله امامزاده یحیی (ع) راه‌اندازی شده است. بانی این هیئت عزاداری مرحوم «حاج علی قنادها» برای راه‌اندازی و ماندگاری این هیئت حسینی زحمات بسیاری کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی رکورد قربیانیان خود در دنیای فوتبال را به ۱۰۰ تیم رساند تا باز هم یک رکورد منحصر به فرد را از آن خود کند.
این گزارش بررسی یک اتفاق شاید نادر در سازمان هواشناسی است. براساس نامه‌ای که به امضای رئیس سازمان هواشناسی ایران رسیده؛ عددهای درجه حرارت «تر» شهرستان جهرم مغایر با اعداد واقعی ثبت و به وزارت نیرو ارسال شده است.
فارین پالسی در گزارشی نوشته که گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، خواستار تامین بمب‌های خوشه‌ای برای اوکرین شده‌اند!
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان ثبت احوال کشور، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) آمار زوجینی که با نام‌های «علی و فاطمه» و «علی و زهرا» در سال ۱۴۰۱ در کشور به ثبت رسیده است را منتشر کرد.
بیش از ۷۵۰۰ نفر با نام‌های «علی و فاطمه» و «علی و زهرا» در سال ۱۴۰۱ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.
حوالی رستوران شمشیری در سبزه میدان که می‌رسیم. محمد منیعی، از قهوه خانه شمشیری یاد می‌کند و می‌گوید: «پدربزرگ محمد حسن شمشیری، از نمایندگان صنف قهوه‌خانه‌داران در دوره مشروطه بود، خودش هم در کودکی شاگرد قهوه‌چی بود و بعد برای خودش قهوه‌خانه باز کرد، اما از حوالی سال ۱۳۲۰ شمسی تغییر شغل داد و چلوکبابی راه اندازی کرد.»
باشگاه سایپا صبح روز (چهارشنبه سوم خردادماه) با ارسال نامه‌ای رسمی به بازیکنان از کسر 10 درصد قرارداد آنها خبر داده است.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه پس از وقایع خیابان‌های پاییزی، هیچ علائمی مبنی بر تبیین علمی از علت‌ها، مشاهده نمی‌شود. نه تنها شاهد انجام اقدامات اصلاح‌گرایانه و آرام‌بخش نیستیم، بلکه به طور عجیبی انگار نه انگار که حادثه‌ای رخ داده است. نسیان در نظام‌های سیاسی می‌تواند پایانی فاجعه‌آمیز را رقم بزند.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
از پشت پرده عجیب و غریب شبکه ایران اینترنشنال چه می‌دانید؟ در این ویدیو ترکیبی از نام‌ها و فرآیندها را خواهید شنید که برای‌تان بسیار اعجاب‌انگیز خواهد بود.
بعد از اینکه شاه دست‌نشانده تاجگذاری می‌کند و بر تخت سلطنت می‌نشیند، یکی از ورودی‌های مهم تهران آن زمان را به میدان تبدیل می‌کنند و نام ‌۲۵ شهریور بر آن می‌گذارند.
خبرگزاری تسنیم در گزارشی، اقدام به انتشار نام 6 مربی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران کرده است.
فریدمان فروند، استاد فیزیک دانشگاه ایالتی سن خوزه و محقق ارشد مرکز تحقیقات ایمز در ناسا در مصاحبه‌ای با نشنال جغرافی در سال ۲۰۱۴ گفت: که این نور‌ها می‌توانند اشکال، فرم‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشند. او و همکارانش ۶۵ مورد از مشاهده چنین نور‌هایی را از سال ۱۶۰۰ میلادی مورد مطالعه قرار دادند و یافته‌های خود را در «نامه‌های تحقیقات زلزله‌نگاری» در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.
باشگاه مس کرمان امروز طی نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان مذاکره برای جذب کاپیتان این تیم شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
نام‌های تکراری معابر تهران، مردم را در پیدا کردن آدرس سردرگم کرده‌است. این معضل به‌ویژه، مسافران و گردشگرانی که از دیگر شهر‌ها به پایتخت می‌آیند را وارد هزارتویی از نام‌های پرتکرار معابر و حتی برخی خیابان‌ها می‌کند.
یلیچ شکایتی نکرده یا حداقل تا امروز شکایتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه‌ای به استقلال اعلام کرد فیش واریزی آن‌ها واقعی نیست
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست کشور گفت: نام‌های آذر و توران برای توله یوزهای پیدا شده پیشنهاد شده، اما این اقدام منوط به تصمیم کمیته نامگذاری این سازمان است.
هالند، صلاح و مانه از بزرگترین نام‌هایی هستند که حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست دادند.
ماسک با اشاره به دوران جنگ جهانی دوم که از کبوتر‌ها برای حمل نامه‌های مهم استفاده می‌شد، همچنین نوشت: «شما ۳ پیغام خوانده نشده دارید»! این اشاره به ۳ پرنده در قفس دارد.
مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که نام‌های عجیب و بامزه‌ای را در بین آنها شاهد خواهیم بود.
باشگاه استقلال دوبار به نادری نامه‌ای ارسال کرده است تا طلبش را به این باشگاه بپردازد و استقلال بتواند پول کورتریک را بدهد، اما تاکنون اقدامی از سوی این بازیکن نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ