وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم جعلی و نامشروع اسراییل اشغالگر و جنایتکار، دارای صدها کلاهک هسته‌ای است، تاکید کرد: تل آویو تهدید جدی امنیت منطقه مشترک ماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب الله لبنان تاکید کرد که این قدرت موشکی به مثابه یک تهدید استراتژیک علیه تل آویو به شمار می‌رود.
منابع عبری امروز جمعه اعلام کردند که یک هیئت آمریکایی عالی رتبه به پرسه زنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.
منابع عبری از تشدید اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو در پی تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر می‌دهند.
گردان جنین با تهدید مقامات رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که غافلگیری‌های زیادی برای اشغالگران دارند.
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار حملات شدیدتر علیه نوار غزه شد.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنگ طلبانه مدعی شد که در صورت ورود حماس به خط درگیری با ارتش این رژیم، تل آویو «یحیی السنوار» و سایر فرماندهان حماس را ترور خواهد کرد.
انصارالله یمن ضمن تاکید بر حق مقاومت برای واکنش نشان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اقدامات تل آویو را تهدید کننده کل منطقه دانست.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه به جنایت ترور خضر عدنان واکنش نشان داد و تداوم سیاست های تل آویو را عامل تشدید بی ثباتی در منطقه دانست.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به برگزاری نشست شرم الشیخ و تشدید اوضاع و اعتراضات در اراضی اشغالی پرداختند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در تازه‌ترین شماره خود به عملیات صورت گرفته در خاک اراضی اشغالی و نگرانی شدید تل آویو نسبت به تشدید چنین عملیاتی پرداخته اند.
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
در ادامه تشدید تنش های سیاسی در تل آویو، یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از شهرداران شهرهای اشغالی خواست با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر آینده این رژیم همکاری نکنند.
بلومبرگ در گزارشی نوشت: روسیه اعلام کرده است در صورتی که تل آویو نسبت به ارسال مستقیم یا غیرمستقیم تسلیحات به اوکراین اقدام کند، با پاسخ مسکو مواجه خواهد شد.
رئیس اسبق شاباک در یادداشتی با هشدار نسبت به تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، گفته است که تل آویو در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی حملات هوایی اخیر روسیه علیه اوکراین را محکوم کرد، تنش‌ها میان تل آویو و مسکو افزایش یافت.
رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران هشدار داد.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برغم تشدید یورش ها و بازداشت فلسطینیان، در توقف عملیات مقاومت با دشواری مواجه است.
بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی در دوره آتش‌بس اعلام شده با میانجیگری مصر، ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ