از آنجایی که فدراسیون فوتبال درگیر پشتیبانی از تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی دوحه است، انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از این تورنمنت محول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن انتخاب شد.
به نظر می‌رسد محمد ربیعی با مس رفسنجان به پایان راه رسیده و او بعد از 4 سال فعالیت در این باشگاه جای خود را به مربی دیگری می‌دهد.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: کشتی ایران صاحب سبک است اما حالا کار به جایی رسیده که مربی روس را برای تقویت کادر فنی انتخاب می‌کنند!
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
هوش مصنوعی یک تحقیق درباره جذاب‌ترین مربیان دنیا انجام داده و امثال ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و آرسن ونگر را در فهرست خود آورده. اما نفر اول کیست؟
هوش مصنوعی یک تحقیق درباره جذاب‌ترین مربیان دنیا انجام داده و امثال ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و آرسن ونگر را در فهرست خود آورده. اما نفر اول کیست؟
پپ گواردیولا، میکل آرتتا و چهار مربی دیگر به عنوان نامزدهای بهترین مربی فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.
برای نتایج گل گهر سیرجان بعد از انتخاب مربی تیم ملی ایران به جای امیر قلعه‌نویی نمی‌توان واژه‌ای به جز فاجعه انتخاب کرد.
ارلینگ هالند و اونای امری بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
ارلینگ هالند و اونای امری به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
آندو با وجود بازی در لیگ برتر انگلیس، تا کنون سابقه مربیگری پررنگی نداشته است و انتخابی عجیبی به جای رحمان رضایی محسوب می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی باید خودش دستیارانش را انتخاب کند و فدراسیون در آن دخالتی ندارد.
به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی و تیم امید است.
شاید ایران برای انتخاب سرمربی خود نیاز به زمان بیشتری داشته باشد تا ماجراها و کابوس ویلموتس دوباره بر روی فوتبال ملی ایران سایه نیندازد.
گرگ برهالتر، مربی آمریکایی، هدایت تیم ملی کشورش در اردوی تمرینی ژانویه را برعهده نخواهد داشت.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم زرینسکی بوسنی و هرزگووین انتخاب شد.
انتخاب پاکو خِمِس به عنوان مربی جدید باشگاه تراکتورسازی، در نشریه معروف مارکا بازتاب داشت.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان می‌گوید که در این سال‌ها با عدم برگزاری انتخابی تیم ملی و دخالت در لیگ برتر، در حق کشتی فرنگی ظلم شده است.
وحید بیاتلو بعد از ترک تیم دریای بابل به عنوان سرمربی خوشه طلایی ساوه انتخاب شد.
مربی تیم ملی هندبال مردان می‌گوید قرار است در جریان لیگ وسلین ویوویچ بازیکنان را انتخاب و به تیم ملی دعوت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ