طبق تخمین گزارش «برنامه ارزیابی آب جهانی سازمان ملل متحد»، «تا سال ۲۰۲۵ میلادی، ۸/ ۱میلیارد نفر در مناطقی با کمبود مطلق آب زندگی خواهند کرد. کمبود آب با تغییرات اقلیمی، بدتر و منجر به افزایش مهاجرت جهانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چهارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
برخی از سازه‌هایی که رومیان باستان ساخته‌اند، برای قرن‌ها دوام آورده‌اند و با وجود قدمتشان تا به امروز به همان شکل باقی مانده‌اند نظیر معبد پانتئون در رم که نزدیک به ۲۰۰۰ سال قدمت دارد. این بنا گنبدی شگفت‌انگیز به قطر ۴۳ متر دارد که در مرکزش حفره‌ای برای ورود نور طبیعی تعبیه شده است.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
دو روزنامه معتبر و معروف قطری از نهایی شدن قرارداد کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال قطر خبر می دهند.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
در فاصله چند ساعت تا شروع بازی فرانسه و مراکش، خیابان‌های منتهی به استادیوم البیت در تسخیر هواداران سرخپوش مراکشی است.
تا پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برخی تیم ها آماری را به خود اختصاص داده اند که ثمری برای آنها نداشته چرا که برخلاف انتظارات از دور مسابقات کنار رفته‌اند!
قطر تنها ایستگاه رایزنی‌های برجامی ایران در هفته گذشته نبود و علی باقری چند روز پس از سفر به دوحه راهی مسکو شد تا آخرین تحولات را محور تبادل نظرهای دیپلماتیک با مقامات کرملین قرار دهد.
جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر به ایران بازمی‌گردند تا اینگونه پرونده تیم ملی و حضور در قطر خیلی زود بسته شود.
در نمایندگی آدیداس در قطر چندین نسخه از توپ فوتبال مخصوص جام جهانی فروخته می‌شود. توپ‌ها بسته به اصل یا کپی بودن از یک میلیون تا حدود شش میلیون به پول ایران ارزش دارند. یک مدل توپ جام جهانی در فروشگاه آدیداس در دوحه ۶۲۵ ریال قطر قیمت دارد. ویدئو اختصاصی فرارو از جعبه گشایی توپ جام جهانی را ببینید.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
گابریل مارتینلی چند روز دیگر در حالی با پیراهن برزیل در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت که در زمان برگزاری جام جهانی گذشته در لیگ دسته چهار برزیل بازی می‌کرد.
کورنیش دوحه یکی از محبوب ترین دیدنی های قطر است. این ساحل با طراحی ماهرانه هلالی شکل است. زیبایی آن در شب چند برابر می‌شود و پیاده روی کنار آن تجربه خاصی را به ارمغان می‌آورد.
آزمون چند روزی است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و حالا در جدیدترین خبر، قرار است این بازیکن راهی کمپ پزشکی کشور قطر شود تا تمرینات ویژه خود زیر نظر پزشکان بایرلورکوزن را در کمپ پزشکی مجهز کشور میزبان جام جهانی پشت سر بگذارد.
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به‌عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند؛ اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: پیاده سازی صرافی و هماهنگی با چند بانک قطری انجام شد تا با هزینه پایین ارز انتقال یابد.
سعید عزت اللهی، هافبک تیم فوتبال وایله دانمارک که فصل گذشته به صورت قرضی در الغرافه قطر توپ می‌زد، با وجود اینکه مورد توجه چند تیم ایرانی قرار گرفته بود، ولی در تمرینات تیم دانمارکی حاضر شد تا به شایعات پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ