با تصمیم فیفا، جزایر سیشل به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی در سال ۲۰۲۵ انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب رئیس جدید فدراسیون کاراته آسیا برگزار شد و ناصر الرزوقی اماراتی مجدداً به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مراسم معارفه جواد نکونام فردا برگزار می شود.
به منظور انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده  شرکت بیمه معلم با حضور 88.28 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
از نامه رسمی سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع عمومی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رونمایی شد.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
رئیس فدراسیون فوتبال امروز جلسه مشترکی با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد.
با اعلام مدیر تیم‌های ملی پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس برگزار و در نهایت ۱۳ بوکسور در اردو باقی ماندند که از میان این نفرات، ترکیب نهایی برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص خواهد شد.
فدراسیون فوتبال در هفته آتی جلسه سرنوشت سازی را برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار خواهد کرد.
فردا جلسه‌ای میان حمید سجادی و مهدی تاج درباره موضوعات مختلف از جمله تیم ملی برگزار می‌شود.
بلا درنگ مهم‌ترین بند از صورت جلسه هیئت رئیسه که در چوار ایلام برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت تیم‌ ملی خواهد بود.
طبق تصمیم وزارت ورزش و جوانان ۲۲ اسفندماه سال جاری انتخابات فدراسیون جودو برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن رئیس جدید این کمیته به همراه دو نایب رئیس که از وزارت ورزش هستند مشخص شدند.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
چارچوب هماهنگی شیعیان برای بررسی روند تشکیل دولت جدید عراق نشست برگزار کرد و به نخست وزیر منتخب اختیار داد تا وزرای کابینه را انتخاب کند.
بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک با حضور سرپرست پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
مسابقات انتخابی تیم ملی سه گانه دانشجویان کشور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در رقابتهای جهانی برگزار می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دومین سال از دوره ششم در جلسه فردا شورا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ