فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت فردا با خبرهای خوش برای سهامداران برگزار می‌شود.
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت فردا با خبرهای خوش برای سهامداران برگزار می‌شود.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
با وجود شایعات مطرح شده جلسه مجمع باشگاه استقلال طبق قرار قبلی صبح فردا برگزار می‌شود.
فردا مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جهت انتخاب و معرفی نامزدهای هیئت رئیسه برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.
رئیس پیشین جبهه اصلاحات ایران گفت: ۱۵ نفر اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران همگی انتخاب شدند و فردا یا پس فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد و مجمع عمومی و انتخابات هیئت رئیسه این جبهه برگزار خواهد شد.
فردا مجمع پرسپولیس: عزل ۳نفر از هیات‌مدیره!
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری فردا یکشنبه برگزار می‌شود.
قرار است فردا در مجمع فدراسیون فوتبال، حسابرس مستقل و خزانه‌دار این فدراسیون با حضور مسئولان AFC‌ به‌صورت آنلاین برگزار شود.
مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال روز یکشنبه به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار می‌شود.
سیزدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی به میزبانی رئیس مجلس ترکیه و با مشارکت رییس مجلس ایران در آنتالیا از فردا آغاز به کار می کند.
سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر می‌کند.
رئیس‌جمهور به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» صبح فردا عازم نیویورک می‌شود.
با توجه به اینکه از صنوف سینمایی خواسته نشده تا نامزدهای خود را برای انتخاب بازرس معرفی کنند، این احتمال وجود دارد که آبان ماه یک مجمع دیگر برای برگزاری انتخابات بازرس شکل بگیرد و با توجه به اینکه مجمع عمومی فردا برگزار می‌شود، خانه سینما باید فراخوان برگزاری مجمع فوق‌العاده را بدهد که موارد برگزاری مجمع فوق‌العاده از جمله از موارد خاص و فوق‌العاده است.
نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تعیین ریاست فدراسیون فوتبال فردا برگزار می شود.
زمان و مکان برگزاری مجمع فردا سه شنبه انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ