رئیس‌های فیفا و یوفا از نزدیک بازی پرگل انگلیس و ایران را تماشا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبال تهران درخواست جالبی از مهدی تاج داشتند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حامیان مالی در تصمیمات داخلی تیم اعمال نظر نمی‌کنند.
مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها گفت که از تاریخ هفدهم تیر صدور بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو منوط به مفاصا حساب عوارض آزادراهی است.
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
باشگاه استقلال با عامل دعوت از فرد خاص تمرین روز پنجشنبه برخورد می‌کند.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت که ۵ شخص و یک شرکت مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به لیست تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه خود اضافه کرده است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.
علیرضابیگی گفت: خبر ندارم که به کجا ارائه کرده اند و دولت ماشین گرفته است یا خیر، انشالله که حقایق بیشتری روشن شود. ما تا اینجا پیش رفتیم که این اتفاق خارج از ساختار مجلس اتفاق افتاده یا داخل که گویا خارج از ساختار بوده است.
مایکروسافت قصد دارد در کنفرانس بیلد سال ۲۰۲۳ که از ۲ تا ۴ خردادماه برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره پلتفرم بینگ چت با توسعه‌دهندگان به اشتراک بگذارد. «یوسف مهدی»، مدیر ارشد مایکروسافت در پست جدید وبلاگ این شرکت می‌گوید:
وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم یک نهاد و ۸ فرد ایرانی از طرف اتجادیه اروپا، ۱۷ شخص و ۴ نهاد اروپایی را تحریم کرد.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
استرالیا در حمایت از اعتراضات و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
در ادامه مواضع خصمانه کانبرا علیه تهران، استرالیا ۱۶ شخص و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
کانادا در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه خود، تحریم‌های جدیدی علیه چهار شخص و پنج نهاد ایرانی اعمال کرد.
در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه کانادا آمده است که این پنجمین بسته تحریمی است که کانادا در سال جاری علیه ایران اعمال کرده است و بر این اساس، ۶ شخص و ۲ نهاد هدف قرار گرفته اند.
کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه واهی ارائه پهپاد به روسیه و موضوعات حقوق بشری خبر داد.
دولت انگلیس روز دوشنبه از اعمال تحریم علیه ۲۴ شخص و نهاد مرتبط با ایران به دلایل حقوق بشری خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا امروز از وضع تحریم های جدیدی علیه ۱۴ شخص و ۲۸ نهاد روسیه خبر داد.
اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برخی افراد و نهادهای ایرانی وضع کرد.
دولت انگلیس امروز اعلام کرد که به بهانه برگزاری همه پرسی در برخی از مناطق اوکراین، ۹۲ نهاد و شخص روسی را در لیست تحریم های خود قرار داده است.
با گذشت شش ماه از جنگ، قدرت پوتین کمتر از زمان صلح نیست. محبوبیت او بالاست و او در روسیه حتی یک رقیب که صدایش شنیده شود ندارد. از دو جانشین محتمل او «میخائیل میشوستین» نخست وزیر و ا«لکسی ناوالنی» رهبر مخالفان یکی به رئیس جمهور وفادار مانده و دیگری در زندان است.
فدراسیون فوتبال هند به دلیل دخالت شخص ثالث در امور آن تعلیق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ