کانادا در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه خود، تحریم‌های جدیدی علیه چهار شخص و پنج نهاد ایرانی اعمال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد که این کشور با سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش نظامی، نیروهای بیشتری را به اروپا اعزام می‌کند.
دولت کانادا اعلام کرد این کشور متعهد به پایان دادن به اثرات مهمات خوشه ای برغیر نظامیان است.
دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
به گفته آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا، زیرساخت حیاتی این کشور هدف حملات سایبری متعددی قرار گرفته بوده و این امر یک تهدید مهم برای اقتصاد چهارمین تولید کننده بزرگ نفت خام جهان به شمار می رود.
وزارت خارجه کانادا چهارشنبه اعلام کرد که اتاوا و ریاض بر سر از سرگیری روابط کامل دیپلماتیک و انتصاب سفرای جدید به توافق رسیدند.
وزیر دفاع کانادا اعلام کرد این کشور به همراه لتونی برنامه‌ای برای آموزش نظامیان اوکراینی دارد.
کانادا یک دیپلمات چینی را به اتهام تهدید یک عضو پارلمان اخراج کرد.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
رسانه‌ها از احضار سفیر چین از سوی دولت کانادا خبر می‌دهند.
وزارت خارجه کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ۱۴ شخص حقیقی و ۳۴ نهاد حقوقی روسیه خبر داد.
کانادا روز دوشنبه 12 مقام در سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد.
وزارت خارجه کانادا امروز به بهانه ای واهی و تکراری از تحریم ۱۲ ایرانی خبر داد.
وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه شماری از افراد و نهادهای روس خبر داد.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
کانادا کشتی و ناوهای جنگی نیروی دریایی خود را برای نظارت بر سواحل هایتی به این منطقه اعزام می کند.
نخست وزیر کانادا می‌گوید که چهار شی‌ء پرنده که طی روزهای اخیر در آمریکا و کانادا سرنگون شده‌اند، به نحوی با یکدیگر در ارتباط هستند!
خبرگزاری رویترز از قول جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، نوشت چهار شی پرنده‌ای که در روز‌های اخیر در آمریکای شمالی سرنگون شدند با یکدیگر در ارتباط‌اند؛ هرچند ترودو به ارائه جزئیات بیشتری در این زمینه نپرداخت.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
در این خصوص هم اکنون خدمات کنسولیِ مورد نیاز ایرانیان مقیم کانادا در چهار مرکز، شامل نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، هاوانا، مکزیکوسیتی و همچنین ستاد کانادا مستقر در میز خدمتِ وزارت امور خارجه در تهران ارائه می‌شود.
آندری کراماریچ، ستاره کرواسی، که امشب دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد در پایان مسابقه گفت چنین بردی برای کرواسی یک اتفاق خاص نیست و نباید بیش از حد شادی کرد.
در پایان شب چهارم، بلژیک و کانادا دومین بازی گروه F رقابت‌های جام جهانی را برگزار می‌کنند.
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
منابع خبری گزارش داده‌اند دولت کانادا ۶ فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ