حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: اینکه در یک روستا چند سال است باران نباریده کار یک روستایی که انباری ایجاد کرده را اشکال ببینیم امااز آن‌طرف متوجه ویلاسازی غیرمجاز درشمال نشویم، درست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور گفت: نباید دستگاه‌ها به بهانه تاخیر در تصویب لایحه حجاب و عفاف، اجرای تکالیف قانونی خود را در این زمینه را معطل کنند.
کرمان- رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی استان کرمان گفت: وقتی برای پیگیری طرح‌ها به نقاط مختلف می‌روم، یعنی روند به پایان رسیدن کارها نباید فرسایشی شود.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز در دیدار با دبیرکل ناتو گفت: اعضای این ائتلاف هرگز به‌اندازه امروز با همدیگر متحد نبوده‌اند.
رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که جنبش امل و حزب‌الله لبنان قرار نیست در جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان، رأی سفید بدهند.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری‌اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی‌کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید می‌کنیم و نباید نسبت به آن مسامحه کنیم.
رئیس‌جمهور در جمع مردم شادگان گفت: من به بومی‌گزینی معتقد هستم. وقتی در منطقه نیرو هست نباید از شهرهای دیگر نیرو استخدام کرد.
رئیس‌جمهور در جمع مردم شادگان گفت: انسجام در استان خوزستان مثال‌زدنی است؛ به هیچکس نباید اجازه داد وحدت مردم را مخدوش کند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نباید از توسعه سواحل مکران غافل شد، چرا که توسعه این سواحل می‌تواند سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی کشور داشته باشد.
رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که درگیری‌ها در سودان یک مسأله داخلی بوده و نباید در آن دخالت کرد.
برای پویایی دستگاه سیاست خارجی نباید معطل وین و نیویورک ماند و به تعبیر رئیس‌جمهور منافع ملی را در هر سرزمینی که ایجاب کند، پیگیری کرد.
نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.
سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور روسیه با عنوان «وضعیت کشور» از دقایقی پیش در پارلمان این کشور آغاز شده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: حاشیه‌ها نباید موجب بی‌توجهی به متن شود؛ متن گره‌گشایی از کار مردم است.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید جنگ دست‌کم تا ۲ سال آینده ادامه دارد و نباید انتظار داشت که درگیری‌ها طی چند ماه آینده متوقف شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: فارغ‌التحصیلان نباید نگران شغل‌شان در آینده باشند. باید جذب محیط‌های اشتغالی ‌شوند که در شان‌شان است. توجه به استعدادهای خاص، عین عدالت است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: پروژه انتقال آب جنوب‌تهران به دشت ورامین سال‌هاست که معطل مانده و دیگر نباید روی زمین بماند
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا»: قلدرهایی که نظام مالی جهان را به گروگان گرفته‌اند، نمی‌توانند شریک مطمئنی در شکل‌دهی نظم نوظهور باشند.
رئیس‌جمهور گفت: سازمان ملل باید برای ملت‌ها و نه سازمانی برای دولت‌های قدرتمند باشد.
رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش خبرنگاران در کاخ سفید که آیا روسیه باید به عنوان کشور حامی تروریسم معرفی و شناخته شود؟ گفت: خیر.
علی‌رغم ادعای برخی قانونگذارن آمریکا و رئیس‌جمهور اوکراین که تلاش دارند دولت روسیه را دولتِ «حامی تروریسم» معرفی کنند، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید نباید چنین اقدامی را انجام داد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما عقیده داریم جامعه پرستاری و پزشکان ما حتماً برای خدمت در راه خدا تأمین شوند،گفت: پرستاران نباید نسبت به وضعیت مالی و معیشتی خود دغدغه داشته باشند.
رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر اینکه اشکالات احتمالی قانون حمایت از خانواده و جوانی نباید مانع اجرای آن شود، از دستگاه‌های مسئول خواست که این قانون را با جدیت و قوت اجرا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ