اینفانتینو همچنین با اعلام اینکه جام جهانی قطر بهترین جام جهانی تاریخ بوده است، اضافه کرد: این دوره از رقابتها بهترین دوره جام جهانی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
پرسپولیس: واریز ۱۵۰میلیارد از صندوق کذب محض است
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات ما در یک بخش بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در عسلویه صورت گرفته ودر کشور سرمایه عظیمی است.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف ۱۰۵ راس دام قاچاق از نوع گوسفند در شهرستان میامی خبر داد.
۱۵میلیارد جریمه دیگر از AFC علیه فدراسیون ایران
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه پرخطر در استان خبر داد و گفت: پلیس برخورد جدی با عوامل برهم زدن نظم عمومی خواهد داشت.
سازمان ملل متحد، خسارتی واردشده به ترکیه پس از زلزله مرگبار ماه گذشته در این کشور و سوریه را بیش از ۱۰۰میلیارد دلار برآورد کرد.
معاون وزیر ارتباطات در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی کشور گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسید.
تصویری تماشایی از رونمایی تلویزیون تاشوی ۱۰۵ اینچی، با قیمت ۳۰۰ هزار دلار را ببینید.
شکست قطر میزبان در افتتاحیه ۱۵۰میلیارد دلاری!
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه‌های سنجش آلودگی هوای این کلانشهر فرسوده است، گفت: نوسازی و توسعه ایستگاه‌های پایش آلودگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وزیر برنامه‌ریزی و توسعه پاکستان اعلام کرد که سیل اخیر در این کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
سخنگوی گمرک گفت: از زمان استقرار دولت سیزدهم در مدت یکسال، میزان تجارت خارجی غیر نفتی کشور با ۱۶۱میلیون تن به ۱۰۹میلیارد دلار رسید.
رییس سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۵۲۰ هزار خانه خالی و تعیین رقم ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان مالیات برای آن خبر داد.
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
رئیس پلیس پایتخت ضمن اعلام انهدام باند پولشویی با گردش مالی ۱۰۵ میلیارد تومان گفت: باند فروش اقلام سلامت محور در فضای مجازی با سه میلیون دنبال کننده شناسایی و دستگیر شدند.
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر
شرط‌بندی برای سرقت از خانه خانم دکتر
از ادعای درآمد ۶۳۰ میلیاردی پرسپولیس از کارگزار، تنها مبلغی کمتر از ۱۰۰میلیارد دریافت شده است. اگر زیان عدم دریافت حق پخش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را کنار بگذاریم ،قرمزها نصف پول خود را هم نگرفته اند
مجوز عجیب فسخ قرارداد حسینی و استقلال با ۱۰میلیارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ