اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از جریمه ۱۹ میلیاردی قاچاقچی سوخت و ضبط سوخت‌های کشف شده در شهرستان مهریز خبر داد.
مصر و ترکیه بر سر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به ۱۵ میلیارد دلار توافق کردند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که هیچ پولی در این باشگاه نیست که بتوانند با آن بازیکن جدید بگیرند، گفت: در مدیریت گذشته قرارداد ۳ میلیاردی یک بازیکن را ۱۵ میلیارد بسته‌اند!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رعایت فیرپلی مالی رقابت در لیگ برتر پویاتر خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی محرز اعلام شد و مدیر رستوران به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سالیانه ۱.۵ میلیارد دلار، گرازهای وحشی به مزارع آمریکا خسارت وارد می کنند که این باعث شده تا کشاورزان از انواع تسلیحات و تجهیزات برای مقابله با آن ها استفاده کنند.
سرمربی لیگ برتری گفت: بازیکن به من می‌گوید فلان باشگاه ۱۵ میلیارد به من می‌دهد و من به مدیر آن باشگاه زنگ زدم و می‌گویند ما اصلا این بازیکن را نمی‌خواهیم
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت گفت: مقرر کرده ایم صادرات خدمات فنی و مهندسی ما در سال ۱۴۰۴ به ۱۵ میلیارد دلار برسد.
تجارت خارجی کشور در دو ماهه امسال به ۲۵ میلیون و ۷۳۲ هزار تن و به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون دلار رسید.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بودجه ۱۵ میلیارد تومانی راهیان نور در سال گذشته اختصاص یافت که ۴۳ درصد آن برای اسکان و حمل و نقل و پذیرایی بود.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۱۵ میلیارد ریال دستگاه ماینر رمز ارز در این شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها از یک واحد صنعتی کشف و ضبط شد.
ایران از پاکستان خواسته است تا بخشی از پروژه خط لوله واردات گاز از ایران را تا مارس ۲۰۲۴ در خاک خود بسازد یا آماده پرداخت جریمه ۱۸ میلیارد دلاری باشد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به فصل سرد سال و پایداری تولید در این شرکت اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال حدود ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز در این شرکت فرآورش شده است.
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود.
شاهپور علایی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه‌های سنجش آلودگی هوای این کلانشهر فرسوده است، گفت: نوسازی و توسعه ایستگاه‌های پایش آلودگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: می‌توانیم با اقداماتی به گردش ۱۵ میلیارد دلاری در سال در حوزه گیاهان دارویی امیدوار باشیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدای فصل بازیکنی را می خواستیم که به تیم ما نیامد اما گفت تیم دیگری ۱۵ میلیارد تومان به من داده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت چهار نفر از آتش‌نشانان در اغتشاشات روزهای اخیر خبر داد و گفت: در جریان اغتشاشات روزهای اخیر ۱۵ میلیارد خسارت به تجهیزات این سازمان وارد شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از عرضه سومین ملک شهرداری تهران در تالار شیشه‌ای بورس خبر داد و گفت: قیمت گذاری در بورس کالا و مزایده همواره یک سطح پایین‌تر از قیمت واقعی است.
رقابت چند میلیارد دلاری شرکت‌های سخت افزاری برای تأسیس کارخانه‌های تولید تراشه تشدید شده و میکرون با صرف ۱۵ میلیارد دلار کارخانه جدیدی را افتتاح می‌کند.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن اسبی ۱۵ میلیارد تومانی در استرالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ