اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طلای جهانی در سراشیبی ماند
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
طلای جهانی دوباره جهش کرد
خایمه لوزانو که به عنوان سرمربی موقت هدایت مکزیک در جام طلایی کونکاکاف 2023 را بر عهده داشت، اعلام کرد آماده حضور در این سمت به عنوان سرمربی دائمی است.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که معامله‌گران پیشرفت مذاکرات سقف بدهی آمریکا و مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی کردند، از پایین‌ترین رقم دو ماه اخیر افزایش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
قیمت طلا و نقره در اوایل معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده کاهش یافت و نقره به پایین‌ترین حد خود در ۶ هفته گذشته رسید.
هر تنش بزرگ در سطح بین الملل مانند تنش تایوان و چین می تواند فنر طلای جهانی را به سمت بالا بشکند.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
طلای جهانی همچنان می‌تازد
طلای جهانی در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۱۸۲۵ دلار شروع شد، سپس در دوم فوریه پس از اولین نشست فدرال رزرو در سال، به بالاترین حد خود در سال و ۱۹۷۵ دلار رسید اما تداوم نشانه‌های تورم، دلار قوی و افزایش بازده اوراق قرضه به دلیل انتشار گزارش مشاغل ایالات‌متحده در ماه ژانویه، همگی به افزایش قیمت طلا به سمت حمایت کلیدی در ۱۸۰۰ دلار در پایان ماه بعد کمک کردند.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات‌متحده آماده می‌شدند که می‌تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
انس طلا در هفته ای که گذشت توانست نسبت به هفته قبل با کندل مثبت بسته شود.
قیمت طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت زیرا دلار ضعیف‌تر قیمت شمش را برای خریداران خارجی ارزان‌تر کرد، اگرچه چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال آینده، رشد را کنترل کرد.
طلای جهانی معاملات خود را با صعود آغاز کرده و توانست در آستانه فتح کانال 1800 دلاری قرار بگیرد.
قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
طلای جهانی این هفته با گزارش های مختلف از اقتصاد آمریکا توانست باز هم به میزان ۱۸۰۰ دلار نزدیک شود.
طلای جهانی با واکنش به ناحیه حمایتی قوی در ۱۶۱۵ دلار به سمت بالا صعودی شد، این ناحیه برای انس طلا بسیار با اهمیت است.
رضا گرایی قهرمان المپیک با یک نمایش تماشایی پشت حریف کره‌ای را به تشک دوخت و راهی نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ