سعودی ها در دفاع از مصوبه اوپک‌پلاس اعلام کرده‌اند کاهش تولید روزانه دو میلیون بشکه نفت خام، در واکنش به افزایش نرخ بهره بانکی در غرب و در راستای ارتقای اقتصاد ضعیف جهانی، رقم خورده است. این اقدام در طولانی‌مدت می‌تواند قیمت طلای سیاه را افزایش داده، تا جایی که حتی در ایالات متحده و برخلاف میل بایدن افزایش چندباره قیمت بنزین را رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تنیس ایران در بخش دو نفره مسابقات دیویس کاپ موفق به شکست عربستان شد تا در مجموع دیدار مقابل این تیم صاحب برتری شده باشد.
تیم ملی تنیس ایران در دومین بازی مسابقات دیویس کاپ برابر عربستان به پیروزی رسید و در آستانه صعود به گروه دو آسیا قرار گرفت.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
روزنامه الشرق الاوسط آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را تشریح کرد.
عربستان دیگر آن اعتماد کورکورانه به آمریکا را ندارد؛ زیرا به اندازه کافی به بلوغ رسیده است تا درس‌های تاریخ را متوجه شود. شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که حمایت آمریکا به تنهایی کافی نیست و از نظر تاریخی و جغرافیایی الگوی سرنگونی شاه ایران دور نیست.
شکست پرگل آلمان مقابل بلژیک/ عربستان بازهم باخت!
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:نزدیکی کشورهای عربی مانند عربستان به سوریه نشان‌دهنده توانمندی و مدیریت راهبردی است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل تروریست و داعش در منطقه اعمال کرده است.
مسعود اسداللهی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:بعد از اینکه ایران، به محاصره قطر نپیوست و در مقابل عربستان، به قطر کمک کرد، حالا قطری ها دریافته اند که باید با ایران دوست باشند.
شکست عربستان مقابل ایران در هندبال ساحلی آسیا
تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت ۶ جانبه فوتسال تایلند مقابل عربستان پیروز شد.
تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست دیدار با عربستان به پیروزی رسید.
ترکیب امشب فولاد مقابل الفیصلی عربستان
نشریه فرانسوی از احتمال سست شدن ابرستاره آرژانتینی در برابر پیشنهاد وسوسه برانگیز سعودی‌ها خبر داد.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
تیم ملی فوتبال عربستان که در نخستین دیدار خود برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بود، در دومین بازی برابر لهستان شکست خورد.
ترکیب تیم‌ملی فوتبال لهستان برای دیدار با عربستان اعلام شد.
آرژانتین و مکزیک دیدار حساس فردا را برگزار خواهند کرد.
نفر شماره دو تنیس حرفه‌ای مردان جهان درباره شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان در جام جهانی 2022 و لیونل مسی مطالبی بیان کرد.
نفر شماره دو تنیس حرفه‌ای مردان جهان درباره شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان در جام جهانی 2022 و لیونل مسی مطالبی بیان کرد.
برتری عربستان در بازی تدارکاتی مقابل حذف‌کننده ایتالیا
تیم ملی فوتسال عربستان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ویتنام شکست خورد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با برتری برابر عربستان و با شایستگی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شدند.
تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی در بازی‌های کشورهای اسلامی مقابل عربستان پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ