۱۰ کشور در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان و اقیانوسیه شرکت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور چندین سند همکاری امضا کردند.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز ۲۰ فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می‌شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز ۱۷ فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می‌شود.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
رایزن بازرگانی ایران در پاکستان گفت: بزرگترین نمایشگاه صنعت و انرژی پاکستان با حضور ۴۰۰ شرکت از بیش از ۱۰ کشور به مدت ۳ روز از امروز شروع به فعالیت می‌کند.
قزوین- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آنها راه اندازی خواهد شد.
قزوین- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در همایشی با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی استان قزوین روستاهای هدف شناسایی و خانه تیراندازی در آنها راه اندازی خواهد شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعبه موفق بانک آینده تجلیل و تقدیر صورت گرفت.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد با حضور۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ استان در ۴ رده سنی برگزارشد.
در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ که با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر کشور برگزار شد، شرکت ایران خودرو از گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو موفق به قرارگیری در میان یکی از ۱۰ بنگاه برتر ایران شد.
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده بانوان بالای ۱۸ سال، پنجشنبه (۱۰ آذر ۱۴۰۱) با حضور ۳۷ ورزشکار از ۱۰ استان برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم تهران الف در بخش تیمی و نازنین شهرکی در بخش انفرادی به پایان رسید.
سفیر کشورمان در عراق با بیان اینکه ایران بیش از ۷۰ مدرک و سند به بغداد داده است که ثابت می کند نیروهای تروریستی در شمال این کشور حضور دارند تاکید کرد که به طرف عراقی مهلت ۱۰ روزه دادیم تا نیروهای تروریستی مسلح را خلع سلاح کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
حزب موتلفه اسلامی با محکوم کردن «فتنه اخیر در کشور و سایر توطئه‌ها» و همچنین قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم و آرزوی علو درجات برای شهدا و جان باختگان این حوادث، ۱۰ انتظار عملی از مسئولان کشور را ارائه کرد.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
کیش -رقابت‌های قهرمانی رده های سنی ۱۰ تا ۱۸ سال تنیس کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در جزیره کیش آغاز شد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران از برگزاری رالی بین‌المللی گردشگری «خزر تا خلیج‌ فارس» در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲، همزمان با روز ملی خلیج فارس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ