کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران از برگزاری رالی بین‌المللی گردشگری «خزر تا خلیج‌ فارس» در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲، همزمان با روز ملی خلیج فارس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مناسبت روز خبرنگار، رالی تور گردشگری یک روزه ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
تیم ملی هندبال مردان ایران برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی صربستان شد.
با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و ۳ میلیارد ریال دریافت کرد.
با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و ۳ میلیارد ریال دریافت کرد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آستانه آغاز فصل تابستان، رالی تور گردشگری خانوادگی بین المللی کمپر و کاروان ها را در مسیر ایران- ارمنستان- گرجستان- ترکیه، برگزار می کند.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
شرکت کنندگان در رالی «از خزر تا خلیج فارس» با خودروهای دودیفرانسیل از گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس عبور کرده و با گذر از هرمزگان، به جزیره کیش و ساحل خلیج فارس می‌رسند.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به مناسبت هشتاد و هشتمین سالروز تأسیس خود، رالی تفریحی گردشگری خانوادگی در مسیر رفت و برگشت تهران و ساری و در دو کلاس همگانی و پیشرفته برگزار می‌کند.
مرحله یازدهم رالی داکار در عربستان برگزار شد که در بخش اتومبیل، ناصر العطیه همچنان صدرنشین است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
رالی داکار با برگزاری سومین دور از این مسابقات در عربستان در حال پیگیری است.
رالی گردشگری خانوادگی دانش آموزی برای نخستین بار از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق خواستار برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای کابینه طی روز پنج شنبه شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با تاکید بر فناوری‌های حوزه سلامت بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.
کاروان حامل بازیکنان تیم تراکتور شب گذشته نتوانست راهی تهران شود.
تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی امروز در لیگ برتر راهی مسجدسلیمان شد.
وحید شمسایی پس از برگزاری انتخابات امروز فدراسیون فوتبال، از هدایت تیم ملی فوتسال استعفا داد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی رالی گردشگری بین المللی خزر تا خلیج فارس را اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می‌کند.
اولین رالی گردشگری هنرمندان و اهالی رسانه به همت باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آبان ۱۴۰۱ بمناسبت روز جهانی هنرمند برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ